بازدید 4188
۱

چرخش روسای الاهلی عربستان بعد از اولین برد برانکو

او در اولین بازی لیگ عربستان هم مقابل یک تیم ضعیف تن به تساوی داد. برد یک گله مقابل الاتفاق عربستان، گویا برانکو را فعلا نجات داده است.
کد خبر: ۹۲۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 03 September 2019

مسئول الاهلی که تا همین چند روز پیش گفته می شد با گروس سوییسی برای جایگزینی برانکو مذاکره کرده است، حالا می گوید: اصلا به فکر فسخ قرارداد برانکو نیست!

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از مسئولان ارشد باشگاه الاهلی عربستان تاکید کرد که اصلا به فکر برکناری سرمربی سابق پرسپولیس از سرمربیگری این باشگاه نیستند.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی الاهلی عربستان دو روز پیش از جده عازم چین شد تا در کنفرانس مربیان برتر آسیا شرکت کند. بعد از سفر او دوباره شایعات درباره احتمال برکناری اش از الاهلی مطرح شد. امروز یک مسئول باشگاه الاهلی که نخواست اسمش فاش شود در مصاحبه با نشریه «الاقتصادیه» عربستان گفت: اصلا در باشگاه به فکر فسخ قرارداد برانکو نیستیم و به او اعتماد داریم.

برانکو دو ماه پیش بعد از افتخار آفرینی با پرسپولیس راهی عربستان شد، اما در آغاز کار با الاهلی نتوانسته نتایج مطلوب را کسب کند و در نخستین بازی مغلوب الهلال شد که در نهایت منجر به حذف از در حذفی لیگ قهرمانان شده بود. او در اولین بازی لیگ عربستان هم مقابل یک تیم ضعیف تن به تساوی داد. برد یک گله مقابل الاتفاق عربستان، برانکو را فعلا نجات داده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کدوم افتخار؟؟؟؟؟ خخخخخخخخ
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی