بازدید 6545
۱
عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران در گفتگو با تابناک اقتصادی؛

قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱۱ شهریور ۹۸/ سیگنال کاهشی از بازار ارز به سکه

بازار طلا و سکه تهران امروز تحت تاثیر کاهش بهای ارز روند نزولی را به ثبت رساند. این در حالی است که حباب سکه در هفته‌های اخیر تخلیه شده است و بازار با کمترین تقاضا برای خرید سکه در چند ماه اخیر مواجه است.
کد خبر: ۹۲۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷ 02 September 2019
 
بازار طلا و سکه تهران امروز تحت تاثیر کاهش بهای ارز روند نزولی را به ثبت رساند. این در حالی است که حباب سکه در هفته‌های اخیر تخلیه شده است و بازار با کمترین تقاضا برای خرید سکه در چند ماه اخیر مواجه است.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ در معاملات امروز (دوشنبه یازدهم شهریور ماه ۹۸) بازار طلا و سکه، شاهد افت بهای طلا و سکه بودیم. این در حالی است که نرخ جهانی طلا نیز با اندکی کاهش، قیمت گذاری شده است.

بر این اساس برای اطلاع از آخرین نرخ‌های بسته شده در بازار طلا و سکه تهران گفتگویی با محمد کشتی آرای عضو هیأت مدیره طلا و جواهر تهران داشتیم.

کشتی آرای با تاکید بر اینکه اونس طلا در بازار جهانی فلزات گران بها با افت ۲ دلاری به رقم ۱۵۲۲ دلار رسیده است، افزود: بازار امروز تحت تاثیر کاهش ۳۰۰ تومانی نرخ دلار به محدوده ۱۱۲۵۰ تومان قرار داشت و در نتیجه هر قطعه سکه تمام طرح قدیم به رقم ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان رسیده است. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) با کاهش ۷۰ هزار تومانی به رقم ۴ میلیون و ۸۰ هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است و هر ربع سکه بهار آزادی به رقم یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

هر سکه یک گرمی در بازار امروز، به قیمت ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار به رقم ۴۱۰ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، به یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای در پایان تاکید کرد حباب سکه همانند روز‌های گذشته، صفر می‌باشد و بازار با کاهش تقاضا و داد و ستد‌ها دست و پنجه نرم می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چرااز سقوط چشمگیرامروز بورس مطلبی منتشرنکردید؟ فقط بلدبد درزمان رشدش تیتر های حماسی بزنید؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل