بازدید 3877

دلیل جالب تاج برای خجالت کشیدن از ویلموتس

با توجه به تحریم‌های جدید شرایط فرق کرده است. من الان نامه‌هایی دارم که می‌توانم یک روز آنها را منعکس کنم. در این نامه‌ها فیفا به ما گفته است که هیچ بانکی حاضر نیست به نام ایران پولی را تحویل بگیرد. در این شرایط کار ما خیلی سخت می‌شود و نمی‌توانیم هپچ پولی را از فیفا تحت هیچ عنوانی بیرون آوریم.
کد خبر: ۹۲۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵ 02 September 2019

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد پرداختی به مارک ویلموتس گفت: الان اوضاع تیم ملی بزرگسالان خوب است و غیر از 13 بازیکنی که در اردوی تیم ملی هستند مابقی به‌زودی به اردو اضافه خواهند شد. خود من هم فردا جلسه‌ای با ویلموتس دارم.

به گزارش تابناک ورزشی، برای تیم ملی بزرگسالان ما نسخه‌ای متفاوت می‌پیچیم و شب گذشته آغازش را با سرمربیان لیگ برتر داشتیم و دیدید که این نشست اتفاق خوبی بود که قبلاً به سختی می‌شد این کار را کرد. الحمدالله ویلموتس صحبت‌های مربیان را شنید و ما هم شنیدیم که در مجموع جلسه خیلی خوبی بود. وی با بیان اینکه غایبان نشست مربیان لیگ برتری با ویلموتس ضرر کردند، یادآور شد: به نظرم آنهایی که آمدند، سود بردند. برخی مربیان هم کمک‌های‌شان را فرستادند که برای ما قابل قبول است، اما آنهایی که نیامدند و نماینده‌ای نداشتند کارشان برای ما قابل فهم نیست و جای توجیه ندارد.

تاج ضمن اشاره به قرارداد ویلموتس تأکید کرد: ویلموتس قراردادی با ما دارد که باید بگویم در حال حاضر ما از نجابت او خجالت می‌کشیم. شاید اگر افرادی دیگر بودند و پول نمی‌گرفتند، رفتار دیگری داشتند. ایشان وضعیت ما را درک کرده و گفته است که می‌داند مشکلاتی داریم. واقعاً هم همین‌طور است و ما بانک‌های متعددی را به ویلموتس معرفی کردیم و او هم معرفی کرده است، اما واقعاً برای پرداخت مبلغ قرارداد سرمربی تیم ملی مشکلاتی را داریم. تا قبل از تحریم‌های جدید، فیفا می‌پذیرفت که طلب ما را به فرد ثالث بدهد. ما قراردادی را به فیفا می‌بردیم و به عنوان مثال پول را به حساب کی‌روش می‌ریختیم و او برداشت می‌کرد.

وی در ادامه یادآور شد: با این حال آن زمان هم تأخیر‌‌هایی به وجود می‌آمد. یا همین موضوع استقلال که اخیراً به طلبکار این باشگاه از سوی فیفا پول پرداخت شد. در حال حاضر با توجه به تحریم‌های جدید شرایط فرق کرده است. من الان نامه‌هایی دارم که می‌توانم یک روز آنها را منعکس کنم. در این نامه‌ها فیفا به ما گفته است که هیچ بانکی حاضر نیست به نام ایران پولی را تحویل بگیرد. در این شرایط کار ما خیلی سخت می‌شود و نمی‌توانیم هپچ پولی را از فیفا تحت هیچ عنوانی بیرون آوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همین خوابگاهی که شما در نزدیک زمین تمرین تیم ملی می‌بینید، ما در حال ساخت آن برای بانوان هستیم. ما به شکلی خیلی عجیب و غریبی توانستیم از فیفا 300 هزار دلار بگیریم تا ساختمان‌مان را تکمیل کنیم. دو میلیون دلار برای زمین ساختمان‌مان تثبیت شده است که خود آقای اینفانتینو آمده و کلنگش را زده است. همین ساختمان اداری فدراسیون فوتبال را می‌گویم. واقعاً این اتفاق خیلی خوبی است که ساختمان فدراسیون مال خودمان است. می‌بینید که الان مدام با همیسایه‌های ساختمان فعلی فدراسیون درگیر هستیم. مدام باید با همسایه‌ها جلسه گذاشته و عذرخواهی کنیم. من یک تیم ملی هم در آنجا دارم! در واقع 18 تیم ملی داریم که یکی دیگر به نام همسایه‌ها به آن اضافه شده است!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار