بازدید 4139
۲

ثبت کامبک پورتوریکو مقابل ایران، در تاریخ جام جهانی بسکتبال

کد خبر: ۹۲۱۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۱ 01 September 2019

تیم ملی بسکتبال پورتوریکو توانست در کوارتر چهارم اختلاف ۱۴ امتیازی را برابر ایران جبران کند و یکی از بهترین بازگشت‌های تاریخ جام جهانی را به نام خود ثبت کند.

به گزارش تابناک ورزشی، جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین دیروز آغاز شد و تیم های صربستان، آرژانتین، پورتوریکو، اسپانیا، روسیه، چین، لهستان و ایتالیا با شکست حریفانشان گام محکمی برای صعود به دور بعد برداشتند. در نخستین روز این بازی ها نتایج قابل توجه و رکوردهایی به ثبت رسید. میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) به این موضوع اشاره کرد و نوشت: پیروزی ۱۰۱ بر ۶۲ اسپانیا مقابل تونس بهترین نتیجه لاروخا در بازی نخستش در تاریخ جام جهانی بود. اسپانیا پیش از این توانسته بود در جام جهانی ۲۰۰۲ ایندیناپولیس ۸۵ بر ۵۴ کانادا را شکست دهد.

ایتالیا توانست فیلیپین را ۱۰۸ بر ۶۲ شکست دهد. این بهترین نتیجه برای تیم اروپایی پس از سال ۱۹۸۴ در جام جهانی و رقابت های بزرگ بود. ایتالیا در بیست و نهم جولای این سال توانست در المپیک ۱۱۰ بر ۶۲ مصر را شکست دهد.

تیم ملی ایران در ثانیه های پایانی با نتیجه ۸۳ بر ۸۱ مغلوب پورتوریکو شد. بازگشت پورتوریکو قابل توجه بود. این تیم پس از پایان نیمه نخست ۱۸ امتیاز از حریفش کمتر داشت که در کوارتر سوم این اختلاف به ۱۴ امتیاز رسید. در ۲ دقیقه ۴۷ ثانیه به پایان بازی فاصله دو تیم یازده امتیاز بود اما پورتوریکو توانست جبران کند تا با رکورد بهترین بازگشت تاریخ جام جهانی برابر شود. برزیل در سی ام آگوست سال ۲۰۰۲ اختلاف ۱۴ امتیازی را در کوارتر چهارم جبران کرده بود.

پیروزی ۸۲ بر ۷۷ روسیه برابر نیجریه بهترین بازی جام بود که تنها پس از سه دیدار از جام جهانی این نمایش فوق العاده دیده شد. روسیه هرگز در رقابت های بزرگ مغلوب تیم های آفریقایی نشده است.

شروع صربستان در این جام جهانی مانند رقابت های ۲۰۱۰ بود. صربستان ۹ سال قبل آنگولا را با نتیجه قاطع ۹۴ بر ۴۴ شکست داده بود و دیروز هم با نتیجه ۱۰۵ بر ۵۹ تیم آفریقایی را شکست داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نیمه دوم که شروع شد میشد حدس زد کار به اینجا میرسه با اینکه متخصص بسکتبال نیستم میدیدم کار داره خطرناک میشه ولی سرمربی ما انگار محو بازی بود و بازیکن اونها که ۱۱ امتیاز اخر رو به تنهایی(۳ ۳امتیازی و۱ ۲ امتیازی) اصلا فکری براش نکرد ومقابل تاکتیک تیمی دفاع از زمین حریف پورتو ریکو هیچ عکس العملی نداشت و کلا منو یاد باخت به اردن و نرفتن به المپیک انداخت احتمال زیاد با برد پورتوریکو میتونستم به عنوان بهترین تیم اسیایی به المپیک بریم شانس بیاریم و حرف حامد حدادی درست درنیاد که ۴ ۵ سال دیگه متوجه اهمیت این باخت میشیم
اینم از معجزات مربی ایرانی...بازم بگید چرا از مربی ایرانی استفاده نمیشه....همیشه همینه...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی