بازدید 10206

سفر بعدی خودت را از فلایتیو هدیه بگیر!

کد خبر: ۹۲۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴ 01 September 2019

فلایتیو سامانه ای برای خرید بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و رزرو هتل‌های داخلی و خارجی است. این مجموعه، فعالیت رسمی خودش را بعنوان آژانس مسافرتی آنلاین از سال ۹۵ آغاز کرد، اما فعالیت‌های حرفه‌ای و تخصصی این تیم در زمینه گردشگری بیش از ۵۰ سال قدمت دارد!

در حال حاضر، فلایتیو همزمان با اجرای کمپین تبلیغات محیطی خود در سطح شهر تهران، اقدام به اجرای مسابقه‌ای جذاب هم نموده است. برای ورود به این مسابقه، کافی است تا اعلام کنید دوست دارید به کجا سفر کنید، تا شاید به قید قرعه، جزو افرادی باشید که سفر به همانجا که دوست دارند بروند را برنده می‌شوند!

برای ورود به صفحه مسابقه اینجا کلیک کنید.

چرا باید بلیط یا هتل خود را آنلاین رزرو کنیم؟

مهم‌ترین دلیلی که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس یا رزرو هتل بصورت آنلاین و توسط خودتان وجود دارد، قدرت انتخاب است! در خرید آنلاین بلیط یا هتل توسط فلایتیو، شما می‌توانید تمام گزینه‌های موجود را در کنار یکدیگر مقایسه کنید، و بهترین انتخاب را با توجه به محدودیت‌های خودتان انجام دهید.

ممکن است تمایل داشته باشید در ساعت مشخصی پرواز کنید، یا به دنبال بلیطی با رنج قیمتی مشخص باشید. ممکن است بخواهید قبل از رزرو هتل، تصاویر اتاق‌های هتل مورد نظرتان را ببینید، یا موقعیت هتل را روی نقشه مشاهده کنید. این امکانات تنها در صورت خرید آنلاین برای شما مهیا خواهد بود!

همچنین در صورت خرید بلیط یا رزرو هتل خود بصورت آنلاین، در صورت لزوم می‌توانید به همان ترتیب، و به راحتی چند کلیک، خرید خود را استرداد نمایید.

چرا از فلایتیو خرید کنیم؟

در یک کلام، برای اینکه خیالتان راحت باشد!

آژانس‌های مسافرتی متعددی برای ارائه خدمات مسافرتی به شما وجود دارد. اما مهم‌ترین وجه تمایز فلایتیو، نیروی انسانی متخصص و حرفه‌ای آن است. فلایتیو، از بطن آژانس مسافرتی دور پرواز، با قدمتی بیش از ۵۰ سال متولد شده، و با نیروهای حرفه‌ای در زمینه گردشگری و تکنولوژی هدایت می‌شود.

خرید از فلایتیو، ضمانت ویژه بلیط را برای شما به همراه خواهد داشت. پشتیبانی ۲۴ ساعته تخصصی، حتی در روزهای تعطیل رسمی، امکان استرداد آنلاین بلیط‌های خریداری شده، امکان مقایسه پروازها، قطارها، و اتوبوس‌های موجود برای رزرو، امکان مقایسه هتل‌ها، و حتی اتاق‌های قابل رزرو، تنها بخشی از خدماتی هستند که از فلایتیو دریافت خواهید کرد.

سومین سالگرد تاسیس فلایتیو

خرداد ماه ۹۸، گردهمایی سومین سالگرد تاسیس فلایتیو با حضور اعضای تیم‌های مختلف این مجموعه، نمایندگان ایرلاین‌ها و گروهی از مشتریان برگزیده، در سالن همایش‌های هتل بزرگ تهران برگزار گردید. در این گردهمایی گزیده‌ای از دستاوردهای فلایتیو در ۳ سال ابتدایی فعالیتش در بازار گردشگری ایران اعلام شد.

فلایتیو پس از گذشت سه سال از شروع فعالیت خود، موفق شده تا فراتر از اهدافش، به بیش از ۱ میلیون مشتری خدمات ارائه کرده، و بیش از ۳ میلیون بلیط صادر کند. بدین ترتیب، فلایتیو در سال اول ۵۲۰٪ و در سال دوم ۳۰۰٪ رشد فروش را تجربه کرده است!

حالا و پس از گذر از سومین سالگرد تاسیس فلایتیو، سبد محصولات کاملی همچون بلیط هواپیما، قطار، اتوبوس و هتل‌های داخلی و خارجی، در پلتفرم‌های متعددی مانند وب‌سایت یا اپلیکیشن‌های فلایتیو ارائه می‌گردد. مسافران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه روز، بلیط سفر و یا هتل خود را رزرو نموده، و هر زمانی که لازم بود، از هنگام شروع خرید تا پایان سفرشان، از تیم ۱۵۰ نفره فلایتیو خدمات پشتیبانی دریافت کنند.

فلایتیو و آینده صنعت گردشگری

یکی از اهداف فلایتیو، ساده کردن فرایند سفر با امکان رزرو سریع و آسان بلیط و رزرو هتل است. ما معتقدیم که مسافران، نباید در مورد دریافت خدمات گردشگری هیچگونه نگرانی داشته باشند، بلکه باید بتوانند خدمات مورد نیاز خود را به سرعت، به دقت، و با خیال راحت، از موسسه‌ای قابل اطمینان و حرفه‌ای، دریافت کنند.

از این رو فلایتیو بر آن است تا با بکارگیری بروزترین تکنولوژی‌ها و جدیدترین ترندهای گردشگری در دنیا، و با فعالیت شبانه روزی این مهم را محقق سازد. چنانچه از ابتدای فعالیت خود تا کنون هم توانسته با همین رویکرد، بیش از ۴۵۰ هزار تماس پشتیبانی دریافت، و به میزان رضایت ۸۷٪ به سرانجام برساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار