بازدید 3846

واکنش استراماچونی به ماجرای فرار و فرودگاه؛ مدیران استقلال خبر داشتند!

کد خبر: ۹۲۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 01 September 2019

سرمربی تیم استقلال ادعای این باشگاه در خصوص بی‌اطلاعی از برنامه این مرد ایتالیایی برای بازگشت به کشورش را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، به دنبال انتشار بیانیه‌ای از سوی باشگاه استقلال برای ابراز بی‌اطلاعی از برنامه سرمربی این تیم آندره‌آ استراماچونی برای بازگشت به ایتالیا، این مربی ایتالیایی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) این موضوع را تکذیب کرد. ادعای باشگاه استقلال به دنبال انتشار خبرهایی در رسانه‌های ایتالیایی مبنی بر ممانعت پلیس فرودگاه امام خمینی از خروج استراماچونی از ایران به دلیل منقضی شدن روادید او مطرح شد که اکنون سرمربی سابق اینتر آن را تکذیب کرده است.

استراماچونی دراین باره به آنسا گفت: باشگاه از برنامه من برای خروج از ایران و تعطیلات کوتاه‌ در ایتالیا مطلع بود. بعد از بازی‌مان مقابل تیم فولاد، من و دستیارم سباستین لتو، برای سپری کردن تعطیلاتی چند روزه در ایتالیا به همراه خانواده‌های‌مان به فرودگاه رفتیم. می‌خواستیم بعد از دو ماه کار فشرده و بی‌وقفه مدتی استراحت کنیم و باشگاه هم کاملاً از این موضوع آگاه بود و حتی اقدامات لازم برای انتقال ما به فرودگاه را هم انجام داد. متأسفانه بنا به یکسری دلایل اداری و مدیریتی امکان خروج از کشور برای ما مهیا نبود. با این حال امروز صبح باشگاه استقلال این مشکل را برطرف کرد. امیدوارم به زودی شرایطی ایجاد شود که در آینده از تکرار چنین اوضاع ناخوشایندی جلوگیری شود.

در خبرها منقضی شدن اعتبار ویزای توریستی استراماچونی دلیل ممانعت از خروج وی عنوان شده بود در حالی که برخی دیگر از رسانه‌ها مدعی شدند که ویزای او کاری است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار