بازدید 9671
۸

اعتصاب رانندگان عراقی در چذابه

در طی ۱۰ روز اعتصاب رانندگان عراقی به علت شروع به کار باسکول‌های طرف عراقی تعداد ۲۵۰ کامیون کالا‌های لبنیات و تره‌بار و میلگرد به علت اعتصاب رانندگان به مرز‌های دیگر و یا شرکت تولیدکننده برگشت داده شده و یا در بارانداز مانده‌اند و نتوانسته‌اند نسبت به حمل بار خود به آن سوی مرز اقدام کنند.
کد خبر: ۹۲۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ 01 September 2019
رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به اعتصاب رانندگان در سمت عراقی مرز چذابه، گفت: این موضوع باعث اخلال در روند صادرات کالا‌های ایرانی به کشور عراق شده و پس از گذشت بیش از ۱۰ روز نیز همچنان پابرجا است.

شهلا عموری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات کامیون‌های حمل بار در مرز چذابه، اظهار کرد: با توجه با فعال شدن باسکول‌های عراقی مسیر العماره و بصره، دولت عراق از هر کامیون اقدام به اخذ ۲۰ هزار دینار می‌کند و این مساله باعث اعتراض کامیونداران شده است و با توجه به این بحث شاهد اخلال در روند صادرات کالا در مرز چذابه هستیم.

وی افزود: در طی ۱۰ روز اعتصاب رانندگان عراقی به علت شروع به کار باسکول‌های طرف عراقی تعداد ۲۵۰ کامیون کالا‌های لبنیات و تره‌بار و میلگرد به علت اعتصاب رانندگان به مرز‌های دیگر و یا شرکت تولیدکننده برگشت داده شده و یا در بارانداز مانده‌اند و نتوانسته‌اند نسبت به حمل بار خود به آن سوی مرز اقدام کنند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز تصریح کرد: در طول مدت زمان این مشکلات به وجود آمده در مرز چذابه بیش از ۴۰۰ کامیون کالا‌های مصالح ساختمانی در انبار بارانداز و یا در محوطه بارانداز تخلیه شده است.

عموری ادامه داد: به دلیل مشکلات به وجود آمده در مرز چذابه، با اخلال و سرگردانی خودرو‌های حمل بار ایرانی رو به رو هستیم و این شرایط باعث شده تا خسارت‌های زیادی به صادرکنندگان وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم تا با همکاری طرف عراقی شاهد حل مشکل به وجود آمده در مرز چذابه باشیم تا صادرکنندگان بتوانند به خوبی کار صادرات را از این مرز انجام دهند و مساله‌ای در این زمینه به وجود نیاید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۸
خدا رو شكر.......................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
اعراب منتطقه به چشم برده به ایرانی ها نگاه میکنند
اینم از دوست و برادر همسایه عراق
آقا راننده که نباید این پولو پرداخت کنه قاعدتاً میاد روی هزینه های حمل و نقل و محاسبه میشه. اعتصاب چیه؟
خداروشکر ، انشالله صادرات کالاهای اساسی و یارانه ای کشور برای همیشه متوقف شود .
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
انشاالله و هزاران الحمدلله.
عراقی ها زمان جنگ مارو کشتن و بعداز جنگ دارن مارو میخورن.خود ما اینجا در مذیقه ایم و همه اجناس به عراق صادر میشه.
صادرات کالای یارانه ای هست درست اما در شرایط فعلی که ارز وارد نمیشه همین صادرات هم غنیمت هست در ضمن مشکل طرف عراقی اینه که بدون اعلام قبلی میخواهد پول از راننده بگیره راننده هم اگر نتونه از صاحب کالا پول رو وصول کنه اصلا بار نمیزنه و صاحب کالا هم میگه طرف ایرانی خودش بده من خودم در کار صادرات از چزابه هستم و متاسفانه هر چند ماه یکبار یا طرف ایرانی یا طرف عراقی یک جریانی برای لطمه به تجارت وارد میکنه طوری که هیچ ثباتی در کار نیست هر روز یک قانون
این همه شهید مدافع حرم و حمایت جانانه از دولت عراق در مقابل داعش و اینم نتیجه خوش خدمتی ایران. دولت عراق فقط به فکر منافع خودش هست و بس
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی