بازدید 12468
۳

جلسه مهم انصاری فرد با برانکو در دوبی

کد خبر: ۹۲۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 01 September 2019

انصاری‌فرد برای حل اختلافات به دنبال دیدار با برانکو ایوانکوویچ است. 

به گزارش تابناک ورزشی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سرمربی پیشین این باشگاه دیدار خواهد کرد. محمدحسن انصاری‌فرد، مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس شکایت مربیان کروات فصل پیش این تیم به فیفا برای دریافت مطالبات‌شان را تأیید کرده و متذکر شده است که به دنبال توافق به آنها خواهد بود.

از آنجا که برانکو ایوانکوویچ در شکایتش به فیفا خواستار دستمزد قرارداد این فصلش با باشگاه پرسپولیس هم شده است، انصاری‌فرد خواسته او را زیاد دانسته و قصد دارد طی نشستی با این مربی در ترکیه یا دبی با وی به توافقاتی دست یابد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اگر برانکو قرارداد داشته چرا رفته الاهلی ،ماباید شکایت کنیم وخسارت بگیریم نه اون در ضمن اینقدر پرسپولیس را با برانکو سرگرم نکنید بعدش بهتر نبود وکیل باشگاه این جور کارها را انجام بدهد تا مدیر عامل
ما نمى دانيم چند بار بايد ازيك سوراخ نيش بخوريم اقاى وزير ورزش اين پولها مال بيت المال مردم كه شما با گماردن افراد نالايق باعث ضرروزيان مردم مى شويد اين پولها را مى توانيدبراى مردم محروم سيستانى خرج كنيد اين اقا چند سال پيش بابازيكنى قرارداد بست كه ده دقيقه هم براى پرسپوليس بازى نكرد كلى هم خسارت دادن چراكه اين بازيكن بيمارى هپاتيت داشت چرا بايد ما براى قرادادهايمان يك استاندار جه براى فدراسيون وبا باشگاه ها داشته باشيم؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
حرف شما درسته ها
ولی ای کاش به جای مثال زدن از سالهای خیلی قبل همین استقلال سال قبل و الان رو مثال میزدین
چندین ملیون دلار پول دادن به شفر و گرو و خیلی بازیکن دیگه و عین چی انداختنشون بیرو. این که شما دهها فاجعه مشابه در تیم استقلال رو رها میکنید و از پرسپولیس مثال میزنید نشان دهنده ابی بودن شماست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی