بازدید 7776

با آنلاین سمپلینگ، مشتری ایده‌آل خود را هدف بگیرید!

کد خبر: ۹۲۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ 01 September 2019

در حال حاضر یکی از مشکلات تبلیغاتی پیش روی برندها، عدم دستیابی به مخاطب هدف در سمپلینگ نمونه محصولات است. در روش های رایجِ سمپلینگ همواره تعدادی از نمونه‌­های محصول به دلیل در دست نبودن اطلاعات دقیق از مخاطب ایده آل برند، در دست مخاطب هدف قرار نمی­گیرد و اصطلاحا این تعداد نمونه محصول هدر می‌­رود. چرا که فرد دریافت کننده، مخاطب اصلی نمونه سمپل‌­ها محسوب نمی­‌شود. آژانس طرح ایده، در راستای دستیابی به مخاطب مورد هدف برند رسانه جدیدی را جهت سمپلینگ هدفمند محصول، تحت عنوان «آنلاین سمپلینگ» به بازار معرفی می­نماید.

آنلاین سمپلینگ یک سرویس سمپلینگ کاملا تارگت محور است که برای اولین بار در ایران توسط آژانس طرح ایده به صاحبان برند معرفی می­‌شود.

آنلاین سمپلینگ ابزاری مناسب برای تمامی برندهایی است که نیازمند سمپلینگ نمونه محصولات خود هستند و تارگت محور بودن این روند و هم چنین صرف اثر بخش بودجه برای آن ها حائز اهمیت است.

ما به عنوان یک آژانس تبلیغاتی برای ارائه سرویس "آنلاین سمپلینگ" با برترین فروشگاه‌های اینترنتی به عنوان درگاه ارسال نمونه محصولات همکاری می­نماییم و بر اساس شناخت کاملی که از مشتریان و ویژگی های منحصر به فرد هر سایت داریم سمپل محصولات برندها را داخل بسته­‌های خرید مشتریان آن­ها ارسال می­کنیم. به گونه­‌ای که سمپل­‌ها دقیقا در دست مخاطب اصلی برند قرار گیرند و هیچ نمونه محصولی توسط فردی غیر از مخاطب خود دریافت نشود.

نرم افزار آنلاین سمپلینگ

متخصصان ما در واحد آنلاین سمپلینگ، محصولات برندها و مخاطبان آن­ها را آنالیز نموده و تمامی این اطلاعات را در قالب نرم افزاری هوشمند طراحی کرده‌اند. پس از تجزیه و تحلیل ویژگی‌های مخاطبین هدف، از نرم افزار مربوطه خروجی گرفته می­‌شود و نمونه محصولات برندها بر اساس ویژگی‌های دقیقی از جمله سابقه خرید فرد از فروشگاه‌های اینترنتی، لایف استایل وی، نوع محصولی که از سایت خریداری می­‌نماید و... طبقه­‌بندی می‌شود و برای مخاطبین، درون بسته‌های خرید اینترنتی که ویژگی‌های مرتبط با سمپل مورد نظر را دارند به عنوان هدیه رایگان برند ارسال خواهد شد.

چرا آنلاین سمپلینگ؟

آنلاین سمپلینگ یک سرویس سمپلینگ کاملا فیلتر شده می‌­باشد، یعنی برندها می­‌توانند جامعه مخاطبان هدف را براساس فیلترهای مدنظر خود انتخاب و نمونه‌های محصول را فقط و فقط برای آن­ها ارسال کنند. علاوه بر این، این سرویس باعث می­‌شود که نمونه‌های محصول در زمان مناسب خود به دست مخاطب برسد، یعنی درست زمانی که فرد در منزل یا محل کار حضور دارد و خرید اینترنتی خود را دریافت نموده است. از طرفی دریافت این هدیه در کنار خرید اینترنتی باعث شگفت زدگی مخاطبین هدف نیز می ­شود.

از همین حالا می‌­توان چهره شگفت زده مخاطبین رو تجسم کرد!

سمپلینگ و طرح ایده

ما در طرح ایده با 9 سال سابقه تخصصی در تبلیغات BTL، یکی از پیشتازان عرصه‌ی سمپلینگ و پروموشن نمونه محصولات برندها هستیم. مشتریان ما برندهایی هستند که بر سطح بالاتری از ارتباط با مخاطب تمرکز می­‌کنند و کیفیت بالا در اجرا و صرف بهینه بودجه برای آن­ها حائز اهمیت است. ماموریت ما خلق تجارب ناب از برند برای مخاطبین آن­ها و چشم انداز ما در طرح ایده در سال 1400، رهبری بازار BTL ایران از لحاظ سهم بازار ، تنوع خدمات و تعداد مشتریان  می­باشد. آنلاین سمپلینگ سرویس جدید ما در آژانس طرح ایده می­باشد و ما آمادگی لازم را جهت عرضه این سرویس و ارائه یک استراتژی ارسال هوشمند جهت ارسال نمونه محصولات، به صاحبان محترم برند در بالاترین سطح کیفیت و اجرا دارا هستیم.

کافی است امتحان کنید!

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست