بازدید 9154
۲

۵۹ شهر کشور دچار تنش آبی است

کد خبر: ۹۲۱۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷ 01 September 2019

مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده گفت: به دلیل برخی مشکلات و تغییر اقلیم ۵۹ شهر کشور دچار تنش آبی هستند.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، مولد شیوا شامگاه شنبه در همایش بزرگ ردپای آب و رونمایی از طرح ملی آموزشی بانوی آب در استان گلستان اظهار کرد: ۵۹ شهر کشور به دلیل برخی مشکلات و تغییر اقلیم دچار تنش آبی هستند.

وی افزود: بخشی از مشکلات این حوزه بر گردن ما افراد جامعه است و باید تلاش کنیم بتوانیم خود را با کم آبی سازگار کنیم.

مشاور وزیر نیرو ادامه داد: معتقد هستیم زنان در صرفه ‎جویی و رعایت الگوی مصرف تاثیر گذار هستند و برنامه ‎های کلان آب و انرژی بر روی جامعه تاثیر می ‎گذارد.

وی یا تاکید بر اینکه اثرگذاری مباحث آموزشی و زنان در حوزه کاهش مصرف آب بسیار موثر است، تصریح کرد: زنان به طور ذاتی در مسائل زیست ‎محیطی حساس ‎تر هستند و زنان با یک تفکر مراقبتی تلاش دارند از منابعی که دارند به طور بهینه برای زندگی بهره بگیرند.

شیوا گفت: امیدواریم با همکاری سمن ‎ها و برگزاری دوره ‎های آموزشی، صرفه ‎جویی در جامعه اتفاق بیفتد و بتوانیم تفکر مراقبتی خود را به تفکر ارزشی در این حوزه تبدیل کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تابناک عزیز کمی تنبلی را کنار بگذار و فقط به خبر نچسب. اقلا در کنار این خبر فهرست این شهرها رو منتشر میکردید. بله زحمت داره ولی این کار شماست.
چرا علیرغم استفاده از اینهمه اعتبار از منابع ملی و صندوق توسعه مشکل تنش ابی شرب شهرها و روستاها هر روز بیشتر میشود قطعا یا امار غلط است یا دو گونه امار داریم برای استقبال و جشن ها یک نوع و برای دریافت منابع مالی و... یک امار دیگر بگمانم ملت دیگر برای اینگونه اطلاع رسانی ها ارزشی قایل نشوند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل