بازدید 7316
۲

توقیف خودروهایی که از خطوط اضطرار عبور می‌کنند

کد خبر: ۹۲۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 31 August 2019

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف و جریمه خودرو‌هایی که از خطوط اضطرار معابر اصلی پایتخت جهت تردد استفاده می‌کنند، خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه بیشتر بزرگراه‌ها و تونل‌ها، خطوط رنگی به عنوان خط اضطرار وجود دارد تا در زمان وقوع حادثه، خودرو‌های امدادی نظیر اورژانس و پلیس و ... بتوانند به راحتی از آنجا عبور کنند.

اما این روز‌ها شاهد تردد وسایل نقلیه مختلفی از این خطوط، مخصوصا در زمان پیک سفر‌ها هستیم که رانندگان وسایل نقلیه برای گذر از ترافیک، از آن عبور می‌کنند. بدون آنکه اطلاعی در مورد این تخلف و جریمه آن داشته باشند.

در همین راستا رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که چه تدابیری برای این موضوع دارید، اظهار کرد: در واقع بحث برخورد با رانندگانی که در خطوط اضطراری تردد می‌کنند را ما از تونل نیایش شروع کرد‌ه‌ایم و به صورت ساعتی توقیف آن‌ها را انجام می‌دهیم.

وی افزود: سعی می‌کنیم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم این برخورد‌ها و توقیفاتمان را در نقاط دیگر مانند تونل‌های بعدی و جا‌های دیگر که خطوط اضطراری دارند انجام دهیم، ضمن اینکه اکثریت مسیر‌ها دارای دوربین هستند و در حال حاضر ثبت تخلفات نیز انجام می‌شود.

سردار محمدرضا مهماندار بیان کرد: ممکن است در آن لحظه راننده وسیله نقلیه متوجه نشود و عبور کند، اما حتماً جریمه ثبت و برای راننده ارسال و در آینده اخذ می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
تنها كاري كه شده يك بنر زده شده كه محل توقف اتومبيل هاي متخلف ، اما نه اتومبيلي متوقف شده و نه پليسي مستقر شده و تخلفها همچنان ادامه دارد
این کار توی جاده هراز واقعا ضروریه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار