بازدید 5421
۱

مدال آور آسیایی ژیمناستیک از اعزام جهانی حذف شد!

متاسفانه به راحتی کنار گذاشته می‌شوم. سال‌ها طول می‌کشد تا ورزشکار به این سطح برسد، اما متاسفانه مورد بی توجهی و بی مهری فدراسیون قرار می‌گیرم و دیگر چه انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت برای ورزشکار باقی خواهد ماند؟
کد خبر: ۹۲۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 31 August 2019

ملی پوش تیم ملی ژیمناستیک می‌گوید که بدون دلیل فنی از تیم ملی کنار گذاشته شده است و اعتقاد دارد که از نفرات برتر تیم ملی است و می‌تواند در مسابقات جهانی موفق شود.

به گزارش تابناک ورزشی، عبدالله جامعی اولین مدال‌آور تاریخ ژیمناستک ایران در آسیا با اعتراض به حذف نام خود برای مسابقات جهانی ژیمناستیک گفت: من از نظر فنی از تیم ملی کنار گذاشته نشده ام و شرایط خوبی از نظر فنی دارم. از فدراسیون خواهش کردم که کار من را از نزدیک ببینند و آنالیز کنند، اما متاسفانه بدون انتخابی و تست گرفتن من را از تیم ملی کنار گذاشته اند.

او افزود: متاسفانه هیچ رقابتی در تیم ملی وجود ندارد. من با توجه به بارم حرکتی و کیفیت برنامه ام (۱۶/۴) می‌توانم به تیم ملی کمک کنم و در مسابقات شانس داشته باشم، اما متاسفانه به راحتی کنار گذاشته می‌شوم. سال‌ها طول می‌کشد تا ورزشکار به این سطح برسد، اما متاسفانه مورد بی توجهی و بی مهری فدراسیون قرار می‌گیرم و دیگر چه انگیزه‌ای برای ادامه فعالیت برای ورزشکار باقی خواهد ماند؟

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عزیز من! تنها استعداد و تبحر کافی نیست ! باید یک بابای پولدار یا یک دایی کارچاق کن داشته باشی همینطور مفتی مفتی میخواهی بری عشق و حال؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی