بازدید 10375

ماجرای اختلاس نافرجام ۶ میلیون تومانی در بانک ملی!

کد خبر: ۹۲۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱ 29 August 2019

در پی خبر اختلاس یکی از کارمندان بانک ملی ایران، روابط عمومی این بانک با ارائه توضیحاتی تاکید کرد که با اقدام به موقع بانک، این اقدام کشف و فرد موردنظر تحویل مقامات قضایی شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، افشای اختلاس‌ها در سال‌های گذشته سبب شده که توجه مردم به این موضوع بیش از پیش جلب شود و از سوی دیگر نظارت‌ها برای جلوگیری از تکرار این‌گونه موارد نیز افزایش یابد.

اما روز گذشته خبر از اختلاسی خرد به میان آمد که این بار به جای مدیران، توسط یکی از کارمندان بانک ملی ایران انجام شده بود که خوشبختانه نافرجام ماند.

روز گذشته دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملایر از دستگیری یکی از کارمندان بانک ملی به علت اختلاس شش میلیونی در این شهرستان خبر داد.

سعید احمدی فر در این باره گفته بود: این تخلف ظاهراً مربوط به شعبه پارک بوده و توسط یکی از کارمندان این بانک گزارش شده است.

وی با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده تاکنون مبلغ اختلاس شده شش میلیون تومان است، اظهار کرد: فرد متهم دستگیر و روانه زندان شده است و تحقیقات تکمیلی و تخصصی در این رابطه ادامه دارد.

در همین رابطه، روابط عمومی بانک ملی ایران با ارائه توضیحاتی در این باره تصریح کرد: «در جریان رسیدگی به حساب‌های شعبه خیابان شهدای ملایر توسط رئیس و معاون این شعبه، مغایرت‌هایی آشکار و سوء استفاده مالی یکی از کارمندان به مبلغ ۶۰ میلیون ریال مشخص شد.

پس از اطمینان از وقوع این حادثه و اعتراف کارمند مذکور، وی توسط مسئولان بانک به مراجع انتظامی و قضایی تحویل و منابع مالی به ذی‌نفعان مسترد شد.»

هرچند که رقم این سواستفاده مالی چندان بزرگ نیست، اما نظارت بر این موارد سبب می‌شود تا سودجویانی که قصد تخلف را دارند، برای انجام این‌گونه اقدامات احساس خطر کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۳۲
مگه همین آفتابه لگن دزدها رو بگیرند...
شش میلیون؟؟!!!!!!
جمع کنید این بساط مسخره بازیتون رو!! راست میگین برین اختلاصای چندهزار میلیاردیو کشف کنین و بعدشم نه با حکمهای آبکی به ریش ملت بخندین،حداقل حکمشون علاوه بر رد مال و شلاق،حبس ابد باید باشه نه اینکه ۱۰-۱۵سال که نصفشم بهشون عفو میخوره
شما فقط بلد هستيد افتابه دزد را بگيريد . مثلموضوع قاچاق هاي بزرگ سوخت وأرز و...
چه کاریه آخه ، بانک هر یکی دو سال 10 برابر همین رو بهشون وام میده
کوچکترین اختلاس ها رو زود کشف میکنید. ولی 100000 میلیارد رو اصلا خبر ندارید. باور کنید توی مغز من نمیگنجد. یا مغز من ایراد داره یا...
قانون مثل تار عنکبوت است فقط موجودات کوچک را به دام می اندازد
اختلاس ۶ میلیون تومانی!!!
ما رقم زیر ۱۰۰۰ میلیارد را قبول نداریم. چرا با این اخبار جمهوری اسلامی را ندار جلوه می دهید؟
آخه 60 میلیون ریال هم شد اختلاس> این رفع نیازه نه اختلاس.
اختلاص 6میلیونی رو درجا میگیرن اونوقت طرف با30000000000000 تومن فرار میکنه میره اون سر دنیا هیچکی نمیتونه جلوشو بگیره،زیبا نیست؟
خیلی خیلی خیلی خیلی مهم هست که با تخلفات کوچک هم برخورد شود

اما با روالی که در کشور ما در جریان بود... فکرهای دیگری و بعضا خنده دار به ذهن میرسد.

امید که روند مبارزه با فساد و تخلف هرچند کوچک تغییر کرده باشد
بعله اونقدر نظارتها دقیق شده که من برای گرفتن یک وام ۳۰ میلیونی از بانک پارسیان با بازپرداخت ۴۶ میلیون و ۶ میلیون سپرده ثابت تا پایان پرداخت اقساط و سود ۱۸ درصد باید دو تا ضامن کارمند که در نامه کسر از حقوقشان کلمه طبق قانون ذکر نشده باشد پیدا کنم که هنوز پیدا نشده اینجا قانون بدرد نخور شده است
فقط اعدام.
عاقبت تخم مرغ دزد، شتر دزد می‌شود.
اگه 600 میلیارد بالا کشیده بود هیچ اتفاقی نمی افتاد .
اقای رییس بانک.
برای این مبلغ ناچیز ، چرا با آبرو ، آینده و زندگی یک خانواده بازی میکنید. خطایی کرده ، قبول ، حداقل با یک اخطار و تعهد به بازپرداخت و.... وی تنبیه میکردید . شاید اینگونه رفتار انسانی شما ، برای همیشه او را درستکار میکرد.و خدا هم از کار شما راضی بود.
خب تازه کار بوده و تنها خوری میخواسته بکنه، وگرنه میتونستد مثل خاوری و دوستان تا چندین هزار میلیارد پیش برود. احتمالا میفرستنش یک دوره کار آموزی ببینه و بعد برگرده و ...
قانون در کشور ما چقدر ضعیف کشه.
شهردار ،آدم میکشه و با پول کثیف .. یک میلیارد وثیقه میده و آزاد میشه ولی یک جوان بخاطر نیاز ، قطره ای از اقیانوس رحمت در ایران را برمیداره و به زندان میره و زندگیش تباه میشه. آیا اینه عدالت اسلامی.
باید شدیدا تنبیه بشه آخه 6 میلیون تومن هم اختلاسه ؟! آبروی هرچه اختلاسگره برده.
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست عرض خود میبری و زحمت ما میداری
خسته نباشيد
اینو تو زندان خود اختلاسگرای کلان حسابشو میرسن. آخه آبروشونو برده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۷
نگران نباش اختلاسگرای کلان توی زندان نیستند
بیا شش میلیونتو نو بدم اون بدبختو ازاد کنید اینو که اختلاس نمیگن خیلی زرنگی بابا اختلاس واقعی موقعی اتفاق میوفته که رئیس بانک با مدیر عامل و چند تا گردن کلفت دیگه مثل معاون بانک مرکزی یا احیانن خود رئیس بانک مرکزی توی اون دخالت داشته باشن والا قضیه زود لو میره بابا اون بدبخت فلکزده رو ول کنید اینقدر مردمو نخندونید ماه محرم نزدیکه
تیتر خبرو که خوندم فک کردم از خبرای باز خوانی تاریخه !
چیکار کردید با کشور که یه زمان اختلاس 6 میلیونی برای برای خودش مبلغی بود اما الان یه جک بی مزه؟
واقعا با این خبر چه فکری کردید؟ نمایندگان مجلس میلیاردی خوردند وآزادانه به ریش ملت می خندند !!!!!بعد یه کارمند 6میلیون خورده واین بزرگنمایی چه معنی داره ؟
با افشاء اینگونه اخبار چرا خوراک خبری به بیگانگان میدهید وباعث شادی دشمنان میشوید!!!!!!!اینا سرمایه های نظامند !!!!!
تازه کار !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا این خبر ارزش نوشتنش رو داره . تاب ناک زدی به سیم آخر انگار . نکنه جو رئیسی تو رو هم گرفته!
درست مثل شهرداری محترم که یک بینواراکه کمترازیک مترازپیاده روراجندساعت برای فروش چیزی وسیرکردن شکمش اشغال میکندمامورین سدمعبرمثل اجل معلق بسرش میریزندکتکش میزنندواجناسش راتخریب ومصادره میکنندوبرعکس درمنطقه یک شهرداری ساختمانهای ناتمامی هست که پیاده رووبخش اعظم خیابان راسالها است اشغال کرده اند هیچ اقدامی برای احقاق حق مردم وسدمعبرنمیشودباورکردنش سخت است ولی واقعیت دارد اینجازورشان به آفتابه دزدمیرسدوظالمین قلدردرامانند!
با این کارش آبروی هر چه اختلاسگر رو هم برده
تا اونجایی که دادستان محترم حتی نمیدونه این موضوع توی کدام بانک اتفاق افتاده و اعلام کرده که ظاهرا" توی شعبه پارک بوده ( ظاهرا") و توسط همکارش لو رفته
خدا رو شکر که زود دستگیر شده وگرنه میشد خاوری و باید زحمت میکشید میرفت تا کانادا ، خونه پیدا کنه ، بخره البته اگه خونه مناسب با این همه پول پیدا بشه
دوستان این کارمند جدیدالاستخدام بوده و داشته برا ارقام بزرگتر کارآموزی میکرده
به نظر من ارزش تیتر خبر شدن رو نداره البته از سایت تابناک به خاطر مطالب خوب و واقعی ممنونینم اما بهتر بود اصلا رسانه ای نمیکردن تا با آبروی این آقا هم بازی نشه واقعا که ارزشه اختلاسه تنزل داده اختلاس یعنی صفرای زیاد این که حقوقه یکماهشه نمیشه بهش بگی اختلاس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل