بازدید 7765
گزارش

سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل2019/20 + جدول

تیم‌های یک کشور نمی‌توانند باهم در یک گروه قرار بگیرند و براساس تصمیم یوفا، باشگاه‌های روس و اوکراینی هم نباید در یک گروه قرار بگیرند. در مورد کشور‌هایی که بیش از دو نماینده دارند، قرعه کشی به نحوی انجام می‌شود که بازی های شان بین سه شنبه و چهارشنبه تقسیم شود
کد خبر: ۹۲۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹ 29 August 2019

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا پنج شنبه ۷ شهریور ۹۸، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در شهر موناکوی فرانسه انجام خواهد شد و اکنون تکلیف ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها مشخص شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به اینکه قهرمانان لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اروپا، اسپانیا، انگلیس، ایتالیا، آلمان، فرانسه و روسیه در سید یک قرار می‌گیرند و سایر تیم‌ها با توجه به رتبه شان در رده بندی یوفا سیدبندی می‌شوند. آخرین وضعیت سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹/۲۰ به شرح ذیل است:

آخرین وضعیت سیدبندی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۹/۲۰

سیدبندی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل2019/20 + جدول

گفتنی است ضرایب باشگاه‌ها براساس تمام امتیازات کسب شده شان طی ۵ سال گذشته یا جمع امتیازات کشورشان طی همین مدت (هر کدام که بالاتر باشد) و براساس سیستم جدید امتیازدهی یوفا به باشگاه‌ها از فصل ۱۹-۲۰۱۸ تعیین و انجام شده است.

تیم‌های یک کشور نمی‌توانند باهم در یک گروه قرار بگیرند و براساس تصمیم یوفا، باشگاه‌های روس و اوکراینی هم نباید در یک گروه قرار بگیرند. در مورد کشور‌هایی که بیش از دو نماینده دارند، قرعه کشی به نحوی انجام می‌شود که بازی های شان بین سه شنبه و چهارشنبه تقسیم شود؛ به این صورت که اگر یکی از این باشگاه‌ها در گروه‌های اول تا چهارم بیفتد، باشگاه مقابل به صورت اتوماتیک به گروه‌های ۴ تا ۸ منتقل می‌شود.
این قرعه کشی همچنین شامل لیگ قهرمانان جوانان اروپا هم خواهد شد؛ جایی که سال گذشته پورتو با برتری مقابل چلسی، فاتح آن شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار