بازدید 5318
۸

خدمت به زوار عتبات جایگزین حبس شد

مجازات‌های جایگزین حبس جهت خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) امسال نیز اجرا می‌گردد و آثار و برکات این اقدام خیل مهم و موثر است.
کد خبر: ۹۲۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ 29 August 2019
مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه گفت: مجازات‌های جایگزین حبس جهت خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) امسال نیز اجرا می‌گردد و آثار و برکات این اقدام خیل مهم و موثر است.

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، بعد ازظهر امروز آیین افتتاحیه زائرسرای دادگستری اسلام آباد غرب با حضور عدالتخواه مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه و مسئولین شهرستان برگزار شد.

مدیرکل دادگستری استان کرمانشاه عنوان کرد: مجازات‌های جایگزین حبس جهت خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) امسال نیز اجرا می‌گردد و آثار و برکات این اقدام خیل مهم و موثر است.

عدالتخواه تاکید کرد: اولین اقدام از مجازات‌های جایگزین حبس در اسفند ۹۳ با درختکاری در اسلام آبادغرب آغاز شد و در خدمت به زوار اربعین و پاکسازی مسیر راه کربلا از اسدآباد تا قصر شیرین در استان کرمانشاه صورت گرفت.

در پایان بخش این مراسم معنوی با روضه خوانی و ذکر مصیبت مقدسی از قضات بازنشسته و ذاکرین اهل بیت در استان کرمانشاه همراه بود و پس از آن مسئولین از زائرسرا بازدید نمودند.

گفتنی است؛ راه اندازی زائر سرا در یک اداره برای اولین باردر کشور و در اقدامی پیشرو توسط دادگستری اسلام آبادغرب اجرا گردید که اقدامی معنوی و خداپسندانه‌ای است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۸
خیلی بده.
مجازات باید بازدارنده باشد نه عمل مستحبی و مورد علاقه افراد.
اسم این عمل را هم خراب می کنند.
دیگه هر کی در حال کمک کردن می بینیم فکر می کنیم مجرم است/
چه کار اشتباهی !
با سلام. خدمت به زوار امام حسین علیه السلام با عشق به مظهر خوبیها صورت می گیرد نه به عنوان مجازات!!! این کار یک کج سلیگی می باشد و بهتر است متوقف شود. کاشتن درخت و خدمت در مناطق محروم به عنوان مجازات جایگزین خوب است.
که جیب زائران را بزنن!
بنظر می رسد این نهایت بد سلیقگی است زیرا برای امام حسین ع همگان حاضرند با افتخار جان بدهند نه با مجازات جایگزین بر کسی تحمیل کنند قابل تذکر است لطفا اینها را باز نشر ندید
اصل این اقدامات خوب است اما فراموش نکنیم که افراد خبیثی داریم که چنین اقداماتی برایشان هزاران حاشیه و راه در رو جهت پول شویی ، دزدی ، و ... باز میکند.
باید این اقدامات حتما تحت نظارت صورت گیرند وگرنه محملی میشوند جهت هر خلافی در پوشش تقس دین و اولیاء دین که ظلم مضاعفی است.
یعنی خدمت به زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) ، هم رده حبس و زندانه که محکوم بعد از سپری کردن اون ، متنبه میشه ؟!!!!!
پس مخالف این حکم این است
که اگر کسی چنین اقدامی کند نوعی مجازات است
این زیبا نیست عزیز من!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر