بازدید 5845
محمد مخبر در رویداد بانوی احسان عنوان کرد:

تشکیل شبکه بزرگ بانوان فعال اجتماعی و کارآفرین درکشور/در هیچ جنگی بدون حضور زنان و مادران پیروز نخواهیم شد

درهیچ جنگی پس از اسلام نبوده که زنان حضور نداشته باشند. در دوران مبارزه با رژیم طاغوت و دفاع مقدس وقتی به پیروزی رسیدیم که زنان و مادران هم به میدان آمدند و به فرمان امام خمینی لبیک گفتند و سلاح به دست گرفتند. اگر بانوان نبودند، پیروزی بر جبهه متحد دشمنان و منافقان محال بود.
کد خبر: ۹۲۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ 28 August 2019
یکی از بزرگترین دستاورد‌های ستاداجرایی فرمان امام در سال‌های اخیر، ایجاد و حمایت از شبکه بزرگ بانوان فعال اجتماعی و کارآفرین در کشور است که این حمایت‌ها تا هرکجا لازم باشد ادامه خواهد یافت.

به گزارش «تابناک» محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در رویداد بانوی احسان که صبح امروز توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه هنری برگزار شد پس از مشاهده روایت (تد) چندتن از بانوان نیکوکار و احسان کننده گفت: امروز روز افتخار آمیزی برای ستاد اجرایی فرمان امام است، رویداد امروز گوشه‌ای از تلاش‌های جهادی بانوان در کشور است.

وی افزود: درهیچ جنگی پس از اسلام نبوده که زنان حضور نداشته باشند. در دوران مبارزه با رژیم طاغوت و دفاع مقدس وقتی به پیروزی رسیدیم که زنان و مادران هم به میدان آمدند و به فرمان امام خمینی لبیک گفتند و سلاح به دست گرفتند. اگر بانوان نبودند، پیروزی بر جبهه متحد دشمنان و منافقان محال بود.

مخبر با اشاره به شرایط کنونی جامعه افزود: امروز نه تنها جنگ تمام نشده که وسیع‌تر، پیچیده‌تر وعمیق‌تر شده است. در جنگ تحمیلی قسمتی ازبرخی استان‌ها درگیر بود، اما امروز جنگ همه کشور و همه اقشار را فراگرفته است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام افزود: درگذشته بین ماهیت مادری و خانواده و عاطفه زنان و ازطرفی مسئولیت‌های اجتماعی و استعداد‌های بانوان تعارض وجودداشت، امروز با گسترش فناوری این مشکل برطرف شده و بسیاری از بانوان از داخل خانه خودشان وکنار فرزندانشان کارآفرینی میکنند.

مخبر تأکید کرد: یکی از بزرگترین دستاورد‌های ستاداجرایی فرمان امام در سال‌های اخیر، ایجاد و حمایت از شبکه بزرگ کارآفرینی بانوان در کشور است که این حمایت‌ها تا هرکجا لازم باشد ادامه خواهد یافت وباید این شبکه در سال‌های آینده گسترش و فراگیری بیشتری پیداکند.

دکتر مهرداد بذرپاش رئیس هیئت مدیره بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز دراین مراسم با تقدیر از تلاش شیرزنان نیکوکار در سطح کشور گفت: روایت‌هایی که امروز شنیدیم انصافا حکایت از آغاز یک حرکت عظیم جهادی در کشور است که میتواند مشکلات کشور را درنوردد.

وی افزود:نباید خسته بشویم و این تازه شروع کار است. باید همت کنیم و سال آینده در رویداد بعدی شاهد تشکیل "شبکه عظیم بانوان فعال اجتماعی و کارآفرین" در کشور باشیم و بدانیم که خدمتی بالاتر از رفع محرومیت و کم کردن مشکلات مردم وجود ندارد.

در ادامه مراسم گروه سرود آوای پارسی که متشکل از دختران ناشنوا بود، به اجرای سرود پرداختند. در پایان این مراسم از تعدادی از بانوان نیکوکار و فعالان رسانه در حوزه احسان، تجلیل به عمل آمد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان