بازدید 3567

آخرین مهلت ثبت نام در کاردانی فنی و حرفه‌ای

کد خبر: ۹۲۰۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 28 August 2019

متقاضیان پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۸ تا پنجشنبه ۷ شهریور فرصت دارند در این دوره‌ها ثبت نام کنند.

به گزارش میزان، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام و انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی مهر ماه سال ۱۳۹۸ اقدام نکرده اند، تا پایان روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه ۹۸ تمدید شده است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با توجه به مهلت تمدید شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مذکور اقدام کنند.

توکلی گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی اقدام کرده اند نیز می‌توانند تا پایان روز پنجشنبه ۷ شهریور ماه ۹۸ فرم ثبت نام خود را مشاهده کرده و در صورت تمایل کدرشته محل‌های انتخابی خود را ویرایش کنند.

وی یادآور شد: تا صبح امروز چهارشنبه ۶ شهریور ماه تعداد ۳۲ هزار و ۲۹۶ نفر در این دوره‌ها ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار