بازدید 7207

راهنمای خرید پکیج با امکان خرید اقساطی

کد خبر: ۹۲۰۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ 28 August 2019
یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی در ساختمان‌های کنونی استفاده از پکیج گرمایشی است که جایگزین موتورخانه‌ها شده است. این وسیله براحتی میتواند گرمای مورد نیاز محیط و همچنین آب گرم مصرفی آپارتمان را فراهم کند. مشکلات موتورخانه‌ها با تجهیزات گران قیمت و نیاز به افراد متتخصص بسیاری از سازندگان را مجاب میکند تا با استفاده از پکیج دیواری از شر مشکلات موتورخانه مرکزی رهایی یابند.

مزیت‌های پکیج گرمایشی دیواری و زمینی چیست؟

از مهم‌ترین مزیت‌های پکیج می‌توانیم به راندمان حرارتی بالاتر، حذف لوله‌کشی‌های گسترده و حذف موتورخانه، سهولت در نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری پکیج‌های گرمایشی اشاره کنیم.

از طرف دیگر امنیت سیستم‌های گرمایشی بر پایه پکیج‌ها بیشتر از موتورخانه‌ها و آبگرمکن‌های دیواری است، ضمن آنکه بازدهی بیشتری در مصرف انرژی دارند. همچنین پکیج‌ها هزینه‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری را کاهش می‌دهند. کار کردن با صدای کم، فراهم نمودن دائم و فوری آب گرم و ساختار دوستدار محیط زیست آن‌ها از سایر مزیت‌های پکیج محسوب می‌شوند.

پکیج‌های گرمایشی در انواع پکیج دیواری و زمینی و پکیج‌های گرمایشی تک مبدله و یا پکیج گرمایشی دو مبدله تقسیم بندی میشوند.

راهنمای خرید پکیج با امکان خرید اقساطی
 


برای خرید یک پکیج دیواری مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای آنکه بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید پکیج گرمایشی داشته باشید، می‌بایست در ابتدا جواب چند سوال را تعیین کنید:

• فضای مورد نظرتان چند متر مربع است؟
شما با تعیین متراژ فضای مورد نظر ظرفیت پکیج را تعیین میکنید، ظرفیت‌های پکیج‌های گرمایشی معمولا از ۲۲۰۰۰ کیلو وات شروع شده و تا ظرفیت ۳۶۰۰۰ میتوانید از مدل‌های دیواری استفاده کنید. اگر فضای شما بزرگتر از ۲۰۰ متر باشد احتمالا کاندید استفاده از پکیج‌های گرمایشی در انواع زمینی هستید. برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج شوفاژ مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را درعدد ۱۵۰ (کیلو کالری) و متراژ واحد‌های اداری را در عدد ۱۰۰ (کیلو کالری) ضرب می‌کنیم (زیرا واحد‌های اداری مصرف آب گرم چندانی ندارند) و در صورت نیاز می‌توانید با کارشناسان شرکت دماتجهیز تماس بگیرید.

• فضای مورد نظر چه کاربری دارد و در کدام نقطه آب و هوایی وجود دارد؟
با تعیین نوع کاربری میتوانید تعیین کنید روزانه به چه میزان آب گرم مصرفی نیاز دارید، ممکن است با نوع کاربری ظرفیت تعیین شده پکیج دستخوش تغییراتی شود. همچنین تفاوت‌هایی که در محیط‌های جغرافیایی مختلف وجود دارد تاثیر بسزایی در تعیین پکیج گرمایشی خواهد داشت.

• هدف از نصب پکیج گرمایشی چیست؟ گرم نمودن فضای محیط یا گرم نمودن آب مصرفی یا هردو؟
اگر قصد خرید پکیج گرمایشی با هدف فقط گرمایش محیط را دارید یا فقط هدفتان داشتن آب گرم مصرفی است میتوانید از پکیج‌های تک مبدله که قیمت کمتری دارند انتخاب کنید؛ اما اگر میخواهید از آن جهت گرم نمودن فضا و گرم نمودن آب مصرفی استفاده کنید پیشنهاد میکنیم حتما از پکیج‌های گرمایشی دو مبدله انتخاب خود را انجام دهید.

• محل نصب پکیج کجا قرار دارد؟
پکیج‌های دیواری به دودسته فن دار و بدون فن تقسیم میشوند که متناسب با محل نصب نوع آن انتخاب میشود. پکیح‌های فن دار دارای محفظه احتراق بسته هستند و می‌توانند خارج از منزل نصب شوند. اما نوع بدون فن این دستگاه، می‌بایست حتما درون آپارتمان نصب شود.

• کدام سوخت در دسترس شماست؟
هنگام خرید پکیج‌های دیواری و زمینی لازم است تا به منبع تامین انرژی آن‌ها و همچنین منبع انرژی در دسترس دقت کنید.
در حال حاضر اکثر پکیج‌های گرمایشی موجود در بازار از سوخت گاز شهری استفاده میکنند، البته تعداد محدودی از انواع آن‌ها نیز با برق کار میکنند که مناسب مناطقی است که تحت پوشش لوله کشی گاز شهری نیستند.

پس از آنکه پاسخ سوالات مطرح شده را تعیین نمودید، دقیقا میدانید باید چه نوع پکیج گرمایشی را خریداری کنید، حال وقت آن رسیده فروشگاه معتبری را پیدا کرده تا خرید خود را نهایی کنید.

از کجا پکیج مورد نظر خود را با بهترین قیمت و گارانتی اصل خریداری کنیم؟

اگر می‌خواهید لذت یک خرید اینترنتی آسان، تخصصی و مطمئن را تجربه کنید، میتوانید کلیه تجهیزات گرمایشی و سرمایشی ساختمان، از جمله انواع پکیج دیواری و زمینی را با قیمت و شرایط استثنایی از فروشگاه اینترنتی دماتجهیز خریداری نمایئد.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت دماتجهیز کالای خود را بصورت اینترنتی، با امکان ارسال سریع، ۷ روز ضمانت بازگشت کالا، تضمین بهترین قیمت، تضمین اصالت و گارانتی کالا، و استفاده از شرایط فروش اقساطی خریداری نمایید.

خریداران می‌توانند به راحتی بدون داشتن ضامن و دسته چک، از امکان فروش اقساطی پکیج دیواری و زمینی دماتجهیز‍ استفاده نمایند. در دماتجهیز برای خرید محصولات مورد نیازتان، نیازی به ارائه گواهی کسر از حقوق و یا چک کارمندی ندارید، اگر نتیجه اعتبار سنجی شما مثبت باشد، می‌توانید کالای خود را به صورت اقساط خریداری نمایید.

اگر سوال دارید؟ به صفحه فروش اقساطی دماتجهیز مراجعه نمایید و پاسخ تمام سوالات خود را بیابید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی