بازدید 4871

روایت واعظی از جلسه با علما و روحانیون

کد خبر: ۹۲۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۵ 28 August 2019

رئیس دفتر رئیس جمهور نوشت: دولت باید تمام توان خود را برای رسیدگی به طبقات ضعیف جامعه بکار بگیرد و بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب دو سال باقیمانده را نیز به بهترین شکل در خدمت مردم باشیم.

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، محمود واعظی در یادداشتی در اینستاگرام نوشت: توفیقی دست داد تا روز سه شنبه پنجم شهریور ماه در جلسه هم اندیشی با علما و روحانیت حضور یابم و از نزدیک درباره پاره‌ای از مسایل و دغدغه‌های مشترک صحبت کنیم.

برخی از نکات مورد تاکید در این دیدار بدین شرح بود:

معیار اصلی دولت رسیدگی به طبقه متوسط و ضعیف جامعه است.

دفتر رئیس جمهوری به دنبال هماهنگی و تعامل نزدیک با همه ارکان و دلسوزان نظام است.

برجام دستاوردی است که به همه نظام و مردم تعلق دارد. یکی از اهداف دولت رسیدگی به وضعیت معیشتی طبقه متوسط و ضعیف جامعه است.

معتقدیم که دولت باید تمام توان خود را برای رسیدگی به طبقات ضعیف جامعه بکار بگیرد و بتوانیم با ایجاد شرایط مناسب ۲ سال باقیمانده را نیز به بهترین شکل در خدمت مردم باشیم.

آنچه برای دولت اهمیت دارد کلیت نظام و پیگیری آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی است.

در سال ۹۲ با توجه به وضعیتی که در جامعه از لحاظ ارزش‌های اخلاقی و اقتصادی ایجاد شده بود و همچنین به خاطر تضعیف روابط کشورمان با جهان، هدف‌گذاری کردیم که به صورت کلان این ۳ بخش را مورد توجه جدی قرا دهیم.

انقلاب ما برای احیاء ارزش‌های اسلامی بوده است. در این مدت تلاش زیادی شده تا آنچه به عنوان ارزش‌های اسلامی و انقلابی مطرح است در رفتار و گفتار دولتمردان احیاء شود و نسبت به گذشته شاهد بهبود وضعیت در این زمینه باشیم.

در ایام انتخابات نامزدها با یکدیگر رقابت می‌کنند و متأسفانه پس از پایان انتخابات فضای رقابت‌های انتخاباتی تا ۴ سال بعد نیز همچنین ادامه می‌یابد و بی‌تردید در چنین وضعیتی برنامه‌ریزی‌های دولت و ارزیابی نسبت به آن دستخوش مسایل رقابتی می‌شود. تلاش برای احیاء فرهنگ اصیل و اسلامی جامعه و پررنگ‌کردن آن، تلاش برای رفاه مردم و همچنین پیگیری روند توسعه کشور از مهمترین اهدافی است که دولت از سال ۹۲ آن را با جدیت پیگیری می‌کند و
معتقدیم که این سه موضوع در کنار هم باعث می‌شود که یک دولت موفق جلوه کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان