بازدید 8479
۷
سومی ارزنده بین چهار تیم آن هم با حجاب

نخستین مدال بسکتبال زنان ایران بعد از انقلاب

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که برای اولین بار با حجاب اسلامی در یک تورنمنت بین المللی رسمی شرکت کرده بود، با برتری ارزنده و قاطع ۷۱ - ۵۲ مقابل اردن به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا دست یافت. این مدال، اولین نشان رسمی بین المللی بانوان ایران در رده ملی در ۴ دهه اخیر به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۲۰۳۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۶ 26 August 2019

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران نخستین مدال بین المللی رسمی خود بعد از انقلاب اسلامی را کسب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران که برای اولین بار با حجاب اسلامی در یک تورنمنت بین المللی رسمی شرکت کرده بود، با برتری ۷۱ - ۵۲ مقابل اردن به مدال برنز رقابت‌های قهرمانی غرب آسیا دست یافت. این مدال، اولین مدال رسمی بین المللی بانوان ایران در رده ملی در ۴ دهه اخیر به شمار می‌رود.

ادنا عیسائیان با ۲۴ امتیاز و ۱۸ ریباند نمایش خیره کننده‌ای در این بازی داشت. معصومه اسماعیل نژاد با ۱۴ امتیاز و ۵ ریباند دیگر بازیکن درخشان ایران در این دیدار بود. شادی عبدالوند هم در این بازی ۱۶ امتیاز و ۴ پاس منجر به گل برای تیم ملی ایران ثبت کرد.

این مسابقات با حضور چهار تیم ایران، لبنان، سوریه و اردن برگزار شد که تیم ایران با شکست مقابل لبنان و سوریه و دو پیروزی مقابل اردن در جایگاه سوم ایستاد. تیم ایران با ترکیب فائزه شهریاری، معصومه اسماعیل‌زاده، کیمیا یزدیان طهرانی، دلارام وکیلی، گلشید امیدیان، روژانو محمودی، ادنا عیسائیان، شادی عبدالوند، شیدا شجاعی، عسل پورحیدری، مریم ایزدبین و مژگان خدادادی با هدایت شایسته متشرعی در این مسابقات حضور داشت.

نخستین مدال بسکتبال زنان ایران بعد از انقلاب

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
خسته نباشند!بين ٤ تيم از غرب آسيا سوم شدند!باز دستشون درد نكنه كه آخر نشدند
آفرین بر دخترای گلمون خسته نباشید
افرین بر این شجاعتان . که با این لباس سخت بازهم مدال اوردید و.ودست هر مردی بی لباسی رااز پشت بستید .این قدر مردهها به خودشان ننازنند
دمشون گرم ::ولي بين ٤تيم كه لبنان وسوريه !!!اول و دوم شدن با اين وضعيت جنگ و اوضاع داخليشون براي مسولين خجالت اور بايد باشه..٤٠سال قبل ايران قهرمان واليبال اسيا بوده بسكتو نميدونم ببينيد به كجا رسيديم غرب اسيا بين ٤تيم با چه جمعيت كمي كه دارن ايران ٨٠ مليوني سوم ميشه خوشحاليم!!!!
عجب نتیجه ای!!!!!!!!!!
واقعا خجالت آوره ! سوم بین چهار تیم ؟
یعنی به سوریه که شش ساله در جنگه باختیم!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی