بازدید 2934

فدراسیون ادعای نکونام و تارتار درباره پنالتی را رد کرد

کد خبر: ۹۲۰۳۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ 26 August 2019

نشست آنالیز قضاوت داوران در دیدار‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال برگزار شد و اعتراض نکونام و تارتار در خصوص ادعای پنالتی رد شد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این نشست با حضور هدایت ممبینی، محمد فنایی، حسین عسگری و مسعود مرادی ظهر امروز برگزار و فیلم بازی‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال توسط گروه آنالیز مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت.

ممبینی پس از آنالیز داوری بازی‌های هفته اول عنوان کرد: فیلم بازی‌های برگزارشده هفته اول را بطور کامل بازبینی و بررسی کردیم. خوشبختانه شاهد عملکرد مناسبی از داوران در هشت بازی انجام شده بودیم که باید بگویم در کل داوران اشتباه تاثیرگذاری در نتیجه مسابقات نداشتند. جا دارد از همه داوران که قضاوت خوبی در این بازی‌ها داشتند، تشکر کنم.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه سرمربیان تیم‌های نفت مسجد سلیمان و فولاد خوزستان اعتراضاتی نسبت به قضاوت داوران داشتند و معتقد بودند پنالتی به سود تیم شان گرفته نشده است هر دو مسابقه نفت مسجد سلیمان با تراکتور سازی و بازی فولاد خوزستان برابر صنعت نفت آبادان را با دقت آنالیز و بازبینی کردیم و متوجه شدیم تصمیمات داوران در هر دو دیدار کاملا صحیح بوده است.

رئیس کمیته داوران درباره عملکرد تیم داوری در بازی ماشین سازی تبریز برابر استقلال تهران گفت: تصمیمات داوران در این دیدار درست بود و به خوبی توانستند به وظایف خود عمل کنند. به هرحال همواره در کمیته داوران در تلاش هستیم میزان اشتباهات داوری را کم کنیم. به عنوان مثال برای انتخاب یک داور مناسب در بازی، بررسی و آنالیز دقیق انجام می‌گیرد تا تیم داوری که قرار است یک مسابقه را قضاوت کند مشکلی از نظر کیفیت و شکل داوری نداشته باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر