بازدید 4495
لیگ برتر انگلیس

لیورپول زلزله، توپخانه آرسنال را هم ویران کرد

شاگردان کلوپ در ۱۲ بازی پیاپی در لیگ برتر انگلیس پیروز شدند تا در تاریخ باشگاه خود رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کنند.
کد خبر: ۹۱۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰ 25 August 2019

در ادامه هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در آنفیلد میزبان آرسنال بود و به پیروزی پرگل ۳ بر یک رسید.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان کلوپ در ۱۲ بازی پیاپی در لیگ برتر انگلیس پیروز شدند تا در تاریخ باشگاه خود رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کنند.

گل‌های این بازی را ماتیپ ۴۱، صلاح از روی نقطه پنالتی ۴۹ و ۵۸ برای لیورپول به ثمر رساندند و تک گل آرسنال را توریرا در دقیقه ۸۵ وارد دروازه حریف کرد. شاگردان کلوپ با این برد سومین پیروزی خود را بدست آوردند و ۹ امتیازی شدند. آرسنال هم در امتیاز ۶ باقی ماند.

شرح گل

لیورپول ۱-۰ آرسنال؛ ماتیپ (۴۱): توپ ارسالی الکساندر آرنولد را جوئل ماتیپ با پرواز بلند و ضربه سر محکم خود به گل اول لیورپول تبدیل کرد.

لیورپول ۲-۰ آرسنال؛ صلاح (۴۹): روی یک حرکت عمقی داوید لوئیز پیراهن محمد صلاح را کشید تا تیلور به نفع شاگردان کلوپ اعلام پنالتی کند. محمد صلاح توپ را خلاف جهت لنو وارد دروازه کرد.

لیورپول ۳-۰ آرسنال؛ صلاح (۵۸): صلاح روی یک حرکت انفرادی و پس از اینکه به زیبایی داوید لوئیز را دریبل زد خود را به محوطه جریمه رساند و با ضربه‌ای دقیق توپ را به گوشه دروازه لنو فرستاد تا در این بازی دبل کرده باشد.

لیورپول ۳-۱ آرسنال؛ توریرا (۸۵): اوبامیانگ روی حرکت از سمت چپ توپ را به تریرا رساند و شوت این بازیکن در درون دروازه لیورپول قرار گرفت.

لیورپول زلزله، توپخانه آرسنال را هم ویران کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار