بازدید 4924

جنگل های ارسباران همچنان در آتش می سوزد

وحدتی با اشاره به اینکه بعد از سه روز آتش سوزی در منطقه ارسباران هنوز آتش مهار نشده است. بیان کرد؛ این عدم امحاء آتش در این مدت نشان دهنده مدیریت ضعیف در مهار آتش سوزی است.
کد خبر: ۹۱۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱ 22 August 2019
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در پی مدیریت ضعیف در مهار آتش سوزی منطقه ارسباران، قلب تپنده آذربایجان در آتش می سوزد، خواستار استقرار هرچه سریعتر ستاد مدیریت بحران استان در منطقه آتش سوزی شد.

محمد وحدتی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بستان آباد با اشاره به اینکه جنگل های ارسباران قلب تپنده آذربایجان است و جایگاه حیاتی در منطقه را دارد، اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران استان و مسؤولان هر چه سریع تر در منطقه آتش سوزی مستقر شوند و با بررسی های دقیق نیازهای موجود و امکانات لازم را بررسی کنند تا بعد از نیازسنجی، هرچه سریع تر امکانات لازم از استان های همجوار و از تهران درخواست شود.

وی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان استان آماده حل مشکلات و موانع موجود در زمینه کمبود امکانات برای مهار آتش را اعلام می کند، گفت: مسؤولان کمبودهای لازم را اعلام کنند تا نمایندگان استان با رایزنی های لازم امکانات مورد نیاز را از نهادهای کشوری درخواست کنند.

وحدتی با اشاره به اینکه بعد از سه روز آتش سوزی در منطقه ارسباران هنوز آتش مهار نشده است. بیان کرد؛ این عدم امحاء آتش در این مدت نشان دهنده مدیریت ضعیف در مهار آتش سوزی است.

وحدتی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی ایران کمبود امکانات جهت مهار آتش نداریم. گفت: ضعف در مدیریت، و ناهماهنگی ها موجب شده تا از امکانات موجود بهره برداری مطلوب نداشته باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در پایان از استاندار آذربایجان شرقی درخواست کرد تا دستورات لازم را جهت استقرار ستاد مدیریت بحران استان و دیگر مسؤولان در منطقه آتش‌سوزی ارسباران را صادر کند. چرا که مردم درخواست امحای آتش‌سوزی در ساعات آینده را دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل