بازدید 3448

ایراد عجیب سایت فروش بلیت بازی پرسپولیس!

کد خبر: ۹۱۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 22 August 2019

در حالی که تنها چندساعت تا آغاز لیگ برتر نوزدهم با برگزاری بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم باقی مانده است، نقص های عجیب و غریب سایت فروش بلیت بازی افتتاحیه موجب خنده و شوخی خبرنگاران و رسانه ها و همچنین مخاطبان شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که فدراسیون فوتبال مدتهاست اصرار به فروش بلیت الکترونیکی بازها داشته است، امروز ایرادهایی عجیب و غریب در سایت معرفی شده از سوی سرخ ها پدیده امده که مشخص نیست چه زمانی می خواهد برطرف شود.

در همین حال سری به سایت مربوطه نشان می دهد در حالیکه بانوان اجازه ورود به استایدوم های لیگ برتر را ندارند، این سایت بلیت را به بانوان و زنان نیز می فروشد! حتی کارت کلی و شماره های اعلام شده به این سایت نیز نیازی نیست که واقعی باشد و با هر شماره غیرواقعی نیز می توان بلیت خرید!!

همچنین تاریخ تولد فرد متقاضی نیز می تواند چندین سال بعد از امروز باشد! در این حال ایراد عجیب دیگر تعداد بلیت درخواستی هر فرد است که می تواند 10 قطعه نیز به یک نفر تعلق گیرد. 

این نقصان ها نشان می دهد کلیه فشارهای فدراسیون فوتبال کاملا صوری بوده و قرار نیست زیرساخت های فوتبال ایران طی تنها یکی دوماه به صورت ضربتی رفع شود و همه استانداردها رعایت گردد. با اینحال باز هم این ابهام به وجود می آید که چرا آغاز لیگ نوزدهم چندین هفته بیشتر به تاخیر افتاده است؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی