بازدید 4843
خبر

در روز شروع لیگ؛ آذری از مدیرعاملی ذوب آهن برکنار شد!

حذف ذوب آهن در آسیا با دو شکست رفت و برگشت مقابل نماینده عربستان زمینه ساز تضعیف موقعیت آذری در هیات مدیره شده بود اما تصور نمی شد که این تصمیم در روز شروع لیگ نوزدهم اتخاذ شود.
کد خبر: ۹۱۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 22 August 2019

در آستانه شروع نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن از پست خود برکنار شد تا جواد محمدی جانشین وی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان و استعفا دادن‌ها و بحث‌های مختلف از سوی مدیران کارخانه، امروز صبح خبر برکناری سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اعلام شد، با برکناری و رفتن آذری، جواد محمدی که حدود یک‌سال پبش به هیات مدیره باشگاه ذوب آهن وارد شده بود جانشین آذری شد.

سعید آذری از سال ۹۲ پس از وقفه‌ای چندساله دوباره مدیرعامل ذوب آهن شد که در ماه‌های اخیر اختلافاتی با هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه ذوب آهن پیدا کرد. بسیاری کنار گذاشتن از هیات مدیره، تعیین سخنگو و کاهش بودجه باشگاه را ناشی از این اختلافات می‌دانند. حذف ذوب آهن در آسیا با دو شکست رفت و برگشت مقابل نماینده عربستان زمینه ساز تضعیف موقعیت آذری در هیات مدیره شده بود اما تصور نمی شد که این تصمیم در روز شروع لیگ نوزدهم اتخاذ شود.

در روز شروع لیگ؛ آذری از مدیرعاملی ذوب آهن برکنار شد!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر