بازدید 7394
۶

فساد اقتصادی در غله گلستان

این افراد نخاله‌ها و فضولات حیوانی را با گندم ترکیب و سپس روانه سیلوی دولتی می‌کردند و از این راه میلیارد‌ها تومان به جیب زده بودند.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 22 August 2019
مدیر غله گنبدکاووس و تعدادی از کارکنان سیلوی این شهرستان امروز با حضور رئیس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در گنبدکاووس دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت: این افراد نخاله‌ها و فضولات حیوانی را با گندم ترکیب و سپس روانه سیلوی دولتی می‌کردند و از این راه میلیارد‌ها تومان به جیب زده بودند.

وی با بیان این که اعضای این شبکه با تلاش نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند، افزود: این فساد در یک ماه گذشته و به صورت شبکه‌ای انجام شده است که تا کنون ٢۰۰ تن از این گندم‌های آلوده در ۱۴ کامیون شناسایی و ٩ نفر دستگیرشدند.

هاشمیان گفت: همچنین یک مرغداری که در آن هزار کیسه نخاله و خاک گندم و فضولات حیوانی بود و کارِ ترکیب این فضولات با گندم در آن انجام می‌شد نیز شناسایی و مالک آن دستگیر شد.

وی تاکید کرد: این گندم‌های آلوده پیش از ورود به چرخه غذای مردم منهدم شد.

به گفته وی، بررسی‌ها برای شناسایی دیگر اعضای این شبکه و برآورد فساد مالی این پرونده ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۶
این آشغالا باید اعدام بشن
ای داد ای هوار از اینهمه تغلب در کشور خدایا به داد این مردم مظلوم وبدبخت برس اگر این افراد در هر کشوری بودند حداقل محکومیت آنان حبس ابد است ۰
بد بخت مردم
تا الان کجا بودید؟
با سلام
چند بار در تلویزیون دیده ام که این نوع مواد را آتش می زنند! که با هدر دادن مواد غذایی و آلودگی هوا همراه است! با توجه به کمبود مواد آلی در خاکهای ایران بهتر است این مواد به عنوان کود آلی به خاک داده شده و سپس با شخم و دیسک با خاک خوب مخلوط شود. امیدوارم به گوش مسئولین دادگستری رسانده شود.
با تشکر
مرسی از اقدام به موقع نیروهای اطلاعاتی جهت سودجویی برخی از افراد با به چالش کشیدن امنیت غذایی جامعه ممنون
خدایا داریم به کجا می ریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این همه شعار میدیم ما ایرانیا اینجوریم و اونجوریم واقعا اینه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی