بازدید 12290

تایید بازداشت دو نماینده مجلس

قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی برای این دو نماینده تعیین شده که آن‌ها زمان لازم و توانایی تامین این میزان وثیقه را نداشتند؛ لذا قاضی حکم به انتقال آن‌ها به زندان اوین تا زمان تامین وثیقه را داد.
کد خبر: ۹۱۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 22 August 2019
یک عضو هیات رئیسه مجلس بازداشت دو نماینده مجلس را تایید کرد.

یک عضو هیات رئیسه مجلس در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: دو عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس روز گذشته در ارتباط با پرونده مربوط به سایپا بازداشت و به زندان اوین منتقل شدند.

وی توضیح داد: قرار وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی برای این دو نماینده تعیین شده که آن‌ها زمان لازم و توانایی تامین این میزان وثیقه را نداشتند؛ لذا قاضی حکم به انتقال آن‌ها به زندان اوین تا زمان تامین وثیقه را داد.

این عضو هیات رئیسه مجلس در پایان یادآور شد: چندی پیش نیز یکی از این دو نفر در ارتباط با همین پرونده برای ساعاتی بازداشت شده بود که در نهایت با قرار التزام آزاد شد؛ با توجه به اینکه قرار التزام صادره قبلی معتبر بوده روشن نیست برچه مبنایی تبدیل به وثیقه ده میلیارد تومانی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۵
مسئولین در حال خیانت به مردم در قبال پول هستند واقعا چه خبر تو این مملکت ....
این پفیوزها بجای دفاع از ملت بعداز اشغال خانه ملت انجا وقیحانه تمرین وکاراموزی دزدی واختلاس وزدوبند میکنند تا بعداز اتمام دوره نکبت بارشان در دستگاهای پر درامد تخم لق گذاشته وبه کلداشی خود کماکان ادامه دهند وبه فریب مردم ادامه دهند ،چقدر تو این کشور از کلماتی چون نماز ،روضه ،دین ومذهب وریش وانگشتر عقیق ،چفیه ،انقلابی ،ارزشی مکتبی ،بصیرت ،تعهد ،خدا ورسول واهل بیت و...... سو استفاده شده ومیشود وبا استفاده ازانها انواع واقسام جنایت ها وخیانت ها انجام وتوجیه میشوند صد رحمت بابا به زمان طاغوت علیه الرحمه ان زمان نسبت به امروز بهشت بنظر می رسید کلاه گشاد بزرگی بر سر ملت رفت از دست شاه ودارودسته اش دراوردند وحالا افتاده دست گنده لات ها واخوندها ومداحان خدا نشناس وسایر ارازل واوباشان همفکرشان
تمام دزدی ها و فساد کشور ریشه در مقامات و مدیران دارد
بیجهت نیست که برخی از کاندیدای مجلس میلیاردی هزینه می کنند
با استثتا ءکاری ندارم بیشتر نمایندگان ادوار در طول 40 سال دزد و غارتگر و اختلاسگر وزمین خوار بوده اند همه باید در برابر قانون از کجا آورده ای جوابگو ومصادره اموال شوند
دستگیری های مقامات به اسم مبارزه با فساد زیاد شده ولی آیا به هر کانون قدرتی می توانند نزدیک شوند؟
اسامیشان رامنتشرکنیدکه ایندفعه بارای بالاتری بفرستیمشان مجلس چون ماکه حالیمان نیست هرکی بگه بمن رای بدهید میگیم چشم نگیم هم حودش بخودش رای میده انتخاب میشه آخه اینجاتهران است پایتخت ایران!
فساد مثل سرطان همه جا را گرفته
این دو ادم کثیف وخاین را از مجلس ونمایندگی مردم اخراج کنید وبه اشد مجازات برسانید ،امثال این انگلهای جامعه هستند که مملکت به چنین روزی افتاده ،، که زندگی برای احاد مردم مشکل وغیر قابل تحمل شده است ،
مگ میشه نماینده دزدمجلس پول وثیقه نداشته باشد.
اي مردم براي هميشه تکليف خودتان را با اين اشخاص متظاهر مشخص کنيد راي ندهيد و رانتخواران انحصارگر را شناسايي کنيد دشمنان ملت چپاولگران داخلي رانتخوار و محتکرند.
امیدوارم که خط قرمزها پر رنگ نشن و بتونید ازشون عبور کنید.
امیدوارم که خط قرمزها پر رنگ نشن و بتونید ازشون عبور کنید.
وثیقه دیگه کدوم صیغه، فقط اعدام .
قوه قضائیه این کلاهبرداری هم بررسی کنید فروش پراید اعتباری فوری که چهارمیلیون نوشتن تسهیلات اما وقتی ۳تا چک میگیرند مجموع سه چک میشود چهارمیلیون و هشتصد هزارتومان.
و چون سی و چهارمیلیون بحساب ریختی در مقابل کار انجام شده قرار میگیری و مجبوری مبلغ چکها را هر چی نوشتند قبول کنی.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار