بازدید 2663

قیمت سکه چهارشنبه ۳۰ مرداد ۹۸

بازار طلا و سکه تهران با رشد اندک قیمت ها همراه شد. این در حالی است که بازار ارز با کاهش نرخ ارز آغاز شده بود و انتظار می رفت سیگنال کاهشی به بازار سکه ارسال شود. 
کد خبر: ۹۱۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰ 21 August 2019

بازار طلا و سکه تهران با رشد اندک قیمت ها همراه شد. این در حالی است که بازار ارز با کاهش نرخ ارز آغاز شده بود و انتظار می رفت سیگنال کاهشی به بازار سکه ارسال شود. 

به گزارش تابناک اقتصادی؛ اما امروز اتحادیه طلا و سکه خبر از افزایش قیمت انواع سکه داد و اعلام کرد؛ هر قطعه سکه تمام طرح قدیم 4 میلیون و 80 هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) نیز 4 میلیون و 160 هزار تومان رسیده است.

هر نیم سکه بهار آزادی نیز 2 میلیون و 150 هزار تومان و هر ربع سکه بهار آزادی نیز یک میلیون و 350 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

هر سکه یک گرمی نیز، ۹5۰ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار، ۴۱6 و 4۰۰ هزار تومان ارزشگذاری شده است.

همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار آبشده که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، امروز به رقم یک میلیون و ۸04 هزار تومان رسیده است.

قیمت طلا علی‌رغم کاهش همچنان در اطراف ۱۵۰۰ دلار نوسان می‌کند

رویترز گزارش داد: ازانجاییکه که سرمایه‌گذاران در انتظار نتیجه نشست ماه جولای فدرال رزرو هستند تا سرنخ‌هایی در مورد نرخ بهره بانکی امریکا بیابند، قیمت طلا در معاملات امروز در نزدیکی 1500 دلار در نوسان است.

قیمت طلا دیروز به بالای 1500 دلار در هر اونس رسیده بود.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با 8.42 دلار افزایش 1498.78 دلار فروخته شد.

نتیجه نشست کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در ماه جولای قرار است امروز منتشر شود.

سمینار دو روزه بانک مرکزی آمریکا و نشست گروه 7 قرار است آخر این هفته برگزار شود و سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی در مورد اقدامات بعدی سیاست‌گذاران برای رشد اقتصادی در میانه نشانه‌های بروز رکود هستند.

در عین حال، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا دیروز گفت مجبور است با چین بر سر جنگ تجاری مقابله کند حتی اگر این اقدام ضربه کوتاه مدتی به اقتصاد آمریکا بزند زیرا پکن چندین دهه است که واشنگتن را فریب داده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی