بازدید 5212
۲

اتصال مانیتورینگ فروشگاه‌های‌بزرگ به مانیتورینگ پلیس

کد خبر: ۹۱۹۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 20 August 2019

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان تجهیز مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های بزرگ به اتاق مانیتورینگ و اتصال آن به سامانه مانیتورینگ ناجا را سبب کاهش جرایم و سرعت عمل در پیگیری‌های انتظامی دانست.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ اصغر زاهدی، رییس اداره نظارت براماکن عمومی استان کرمان در نشست با اعضای هیئت مدیره و حراست مجتمع‌های تجاری استان گفت: با توجه به گستردگی استان کرمان و وجود مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های بزرگ در سطح استان ضروری است، بستر سازی مناسبی برای پایش تصویری از این مکان‌ها صورت گیرد تا در رسیدگی به جرائمی نظیر سرقت و مزاحمت‌های خیابانی برای نوامیس و نزاع و درگیری سرعت بیشتری برای کشف و دستگیری انجام شود.

او افزود: واحدهای صنفی هیچ گاه نصب دوربین‌های مداربسته در واحدهای صنفی را به چشم یک هزینه نگاه نکنند بلکه یک سرمایه گذاری است، چرا که در صورت بروز هر گونه جرم دوربین‌های مداربسته به کمک فرد می‌آیند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان کرمان گفت: تجهیز مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های بزرگ به اتاق مانیتورینگ و اتصال آن به سامانه مانیتورینگ ناجا سبب کاهش جرایم و سرعت عمل در پیگیری‌های انتظامی می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
برای دستگیری یک سارق احتمالی حقوق هزاران شهروند را پایمال نمیکنند. این یک بدعت است.
به نظرتون درست این نیست که به جای نصب سیستمهای نظارتی مثل دوربین و دزدگیر که فقط ممکنه به درد کشفیات پلیس بخورن، از همون اول، تجهیزات غیر ممکن کننده ورود سارقین مثل قفل هوشمند و ضد دیلم گاردمن و حفاظ ضد دیلم نصب کنیم که بدون هیچ اما و اگر و بهانه ای ورود سارقین به اماکن را از همون اول غیر ممکن کنه؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان