بازدید 9923

نتانیاهو رفتار زننده همسرش را توجیه کرد

کد خبر: ۹۱۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 20 August 2019

نخست وزیر رژیم صهیونیستی رفتار خلاف عرف همسرش هنگام پیاده شدن از هواپیما در پایتخت اوکراین را توجیه کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به رفتار همسرش در فرودگاه بوریسیل در حومه پایتخت اوکراین گفت که اگر این موضوع اتفاق نمی‌افتاد این سفر تاریخی با این پوشش رسانه‌ای مواجه نمی‌شد.

سارا نتانیاهو، هنگام پیاده شدن از هواپیما در کی‌یف تکه نانی را که معمولا هنگام سفر مقامات به کشور‌ها به عنوان احترام به آن‌ها تقدیم می‌شود را پرت کرد.

نتانیاهو در ادامه گفت که همسرش به احترام اوکراین لباس زرد و آبی که رنگ پرچم اوکراین بود پوشیده بود و رویداد فرودگاه بوریسیل تنها ابزاری برای جلب توجه بود.

وی اضافه کرد: سفر تاریخی به اوکراین داشتم و تردید داشتم که اگر این حادثه اتفاق نمی‌افتاد چنین پوشش رسانه‌ای از آن می‌شد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: شاید ما شیوه‌ای برای جلب توجه پیدا کردیم و به آن ادامه خواهیم داد.

این گزارش در حالی منتشر می‌شود که روزنامه جروزالم پست نیز گزارش داد که سارا نتانیاهو زمانی که از تل‌آویو عازم کی‌یف بوده است با عصانیت از صندلی خود بلند شده و قصد ورود به کابین خلبان را داشت، چون خدمه پرواز ورود وی به هواپیما و اوکراین را خوشامد نگفته بودند.

بر اساس گزارش شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی ماموران امنیتی مانع از ورود همسر نتانیاهو به کابین خلبان شدند و پس از آن خلبان با بلندگوی کابین اقدام به خوشامدگویی کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی