بازدید 7343
۷

پرونده ۵۰۰ هزار تن ذرت آلوده را به قوه قضائیه رفت

کد خبر: ۹۱۸۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 19 August 2019
نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه بر اساس مستنداتی که به دست نمایندگان محلس رسیده، حجم ذرت‌های آلوده وارد شده به کشور ۵۰۰ هزار تن است گفت: پرونده‌ای در این خصوص در مجلس تشکیل و به قوه قضائیه ارائه شد.

امیر خجسته نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با تسنیم اظهار کرد: در گذشته خحم ذرت آلوده در کشور را ۱۵۰ هزار تن اعلام کرده بودند، اما بر اساس مستنداتی که جدید به دست من رسیده است رقم آن بیشتر از این میزان و ۵۰۰ هزار تن است.

وی افزود: این مستندات نشان می‌دهد که میزان ذرت آلوده موجود در کشور ۵۰۰ هزار تن است و از مسولان و گمرک می‌خواهیم در این ارتباط جوابگو باشد.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس ادامه داد: این حجم از ذرت در انبار‌های دولتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه سازمان استاندارد وجود ۵۰۰ هزار تن ذرت آلوده را رد می‌کند گفت: این سازمان اعلام کرده که ۲ هزار بار آزمایش بر روی ذرت‌های وارد شده انجام داده و میزان ذرت‌های آلوده را ۱۵۰ هزار تن تشخیص داده، اما مستندات ما نشان می‌دهد این رقم ۵۰۰ هزار تن است.

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در پاسخ به اینکه مستندات شما مربوط به بررسی‌های وزارت بهداشت است گفت: مستندات ما از بخش مطمئنی به دست ما رسیده است.

خجسته درباره اقدام مجلس در این ارتباط گفت: تشکیل جلس‌های در این خصوص در مجلس جلسه‌ای برگزار و با تشکیل پرونده مستندات به قوه قضائیه ارائه شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۷
500 iهزار تن یعنی 500 میلیون کیلو ذرت! هر ایرانی بالای 7 کیلو ذرت آلوده میشه!!! مگه چقدر ذرت توسط ایرانیا در سال مصرف میشه که فقط 500 میلیون کیلوش آلوده بوده؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
ذرت لزوما خوراک انسان نیست ناشناس من
هومن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
منظور خوراک دام و طیور و ماهی پرورشی چون خوراک اصلیشون ذرت
حالا اولا چجور این 500 هزار تن وارد شده؟ مگه این مملکت کشاوز نداره که وارد میکنین. دوما چقدر از این ذرت ها الان تو شکم مردم و گاو و گوسند هستن و سوم اینکه دلیل سمی بودنشون چیه؟ چی دارن که سمی هستن؟ سمی داریم تا سمی. سیانور هم سمیه. وجود جیوه و آرسنیک هم توش سمیه. وجود مواد دفع آقفات هم سمیه. و در نهایت اینکه مجازات وارد کنندش چی میشه پس. شما اصلا فرض یک یک تن
ایرانیان دارند منجر می شوند از حجم فساد و ابر تورم ویرانگر دنیا و آخرت عاطفه وجدان و در یک کلمه انسانیت
فقط به عدد توجه کنید 500 هزار تن یعنی 500 میلیون کیلو! آلوده که حتی به دام هم نمیشه داد ! خدا میداند چقدر به خورد ما داده اند !!!
آلوده به چی بوده ؟ بگید تا بدونیم چه مون میشه.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها