بازدید 7359

خودکشی دوست قدیمی ترامپ رسما تایید شد

کد خبر: ۹۱۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷ 17 August 2019

اداره معاینه پزشکی نیویورک در گزارشی رسمی خودکشی قاچاقچی دختران نوجوان و دوست قدیمی ترامپ را به طور رسمی تایید کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، اداره معاینه پزشکی نیویورک روز جمعه گزارش رسمی خود درباره کالبدشکافی «جفری اپستین» بانکدار معروف آمریکایی و قاچاقچی بین‌المللی انسان را منتشر کرد.

در گزارش اداره معاینه پزشکی نیویورک آمده است که یافته‌ها حاکی از آن است که اپستین با حلق‌آویز کردن خود اقدام به خودکشی کرده است.

روز پنجشنبه واشنگتن‌پست در گزارشی به نقل از منابعی نوشت که کالبد شکافی اپستین چندین شکستگی در استخوان‌های گردن وی را نشان می‌داهد که این نوع آسیب دیدگی در پی حلق آویز کردن خود حاصل می‌شود.

پیشتر وزارت دادگستری آمریکا تحقیقاتی را در رابطه با صحت اطلاعات مربوط به خودکشی «جفری اپستین» بانکدار معروف آمریکایی و قاچاقچی بین‌المللی انسان، آغاز کرده بود.

چند هفته پیش نیز این بانک‌دار معروف و دوست قدیمی و نزدیک «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، مبادرت به خودکشی کرده بود. مأموران زندان او را در حالی یافتند که کبودی‌هایی دور گردنش داشت. پس از این واقعه برای جلوگیری از خودکشی مجدد، وی را تحت نظر قرار دادند.

«سی‌ان‌ان» طی گزارشی مدعی شده است، پس از انجام ارزیابی روانشناسی روزانه از اپستین، نظارت برای جلوگیری از خودکشی مجدد او متوقف شده بود و از آن پس در یک واحد مسکونی ویژه در زندان زندگی می‌کرد.

در صورتی که محکومیت اپستین درخصوص قاچاق دختران زیر سن قانونی تأیید می‌شد، وی مجبور بود ۴۵ سال را در زندان سپری کند.

سال ۲۰۰۷ پلیس فدرال آمریکا «اف بی آی» تلاش کرد او را به‌خاطر وادار کردن دختران زیر سن قانونی به تن‌فروشی، تحت پیگرد قرار دهد. از نظر حقوقی چند سال زندان و حتی زندان ابد در انتظار این بانکدار بود، اما او در عمل تنها به ۱۸ ماه حبس محکوم شد.

«الکساندر آکوستا» دادستان وقت «میامی» در سبک شدن حکم اپستین و دادن رشوه به قربانیان به او کمک کرد. آکوستا بعدها توسط ترامپ به عنوان وزیر کار انتخاب شد و پس از روشن شدن نقشش در عدم اجرای صحیح قانون، استعفا داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر