بازدید 6352

قالیباف: کار جهادی به دور از تشریفات ادارى است

کد خبر: ۹۱۸۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 14 August 2019
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کار جهادی، پیشرفت و عدالت در کشور به دور از تشریفات دست و پا گیر ادارى است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در اجتماع بزرگ جهادگران با بیان اینکه جهادگران هرگز نباید اجازه دهند که رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب لحظه‌ای متوقف شود، اظهار داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب، جوانان انقلابی توده توده برای آبادانی کشور مشغول بودند و این تلاش برای سازندگی کشور تا سال ٥٩ ادامه داشت که پس از آن جنگ آغاز شد. امروز هم جوانان بعد از ٤٠ سال از انقلاب اسلامی و در گام دوم که مخاطب اصلی آن جوانان هستند، برای کار جهادی نباید منتظر تعارف باشند.

وی با تاکید بر اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری جوانان را پرچم دار می‌دانند، افزود: کار جهادی، پیشرفت و عدالت در کشور به دور از تشریفات دست و پا گیر ادارى است که متاسفانه این رویکرد تشریفاتی اجازه نمی‌دهد باور‌های انقلاب در این کشور اثر کند و طعم شیرینی خدمت در کام مردم بیایید.

قالیباف ادامه داد: اگر همه در کنار هم باشیم، در عرصه اقتصاد هم میتوانیم مانند امنیت و صنعت دفاعی که جزو کشور‌های برتر دنیا هستیم، پیشرفت کنیم.

عضو مجمع تشهیص مصلحت نظام تاکید کرد: در گام دوم انقلاب پرچم پیشرفت و عدالت برای تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت اقتصادی در دست جوانان است.

وی در پایان گفت: باید بدون اینکه مردم را طبقه بندی کنیم، به ان‌ها خدمت صادقانه کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان