بازدید 5394
۲

کرامت دربرابر تحریم با مجاهدت محقق می‌شود

کد خبر: ۹۱۷۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 13 August 2019

وزیر اطلاعات گفت: مسیر عزت و کرامت مقابل تحریم ابر قدرت‌ها، با مقاومت، تقوا و مجاهدت مردم و مسئولان در راه کاهش اثرات تحریم محقق می‌شود.

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، وزیر اطلاعات امروز سه شنبه، ۲۲ مرداد در شورای اداری استان سمنان، ارزشمندترین داشته جامعه اسلامی را عزت دانست و تصریح کرد: دشمن همواره به دنبال این است تا با انواع توطئه‌ها و جنایات مقابل ملتی را که راه عزت را در پیش گرفته بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمود علوی، صبر و پایداری و مقاومت در کنار تقوا را راهبرد کارآمد نظام مقابل تحریم‌ها دانست و گفت: خداوند در قرآن موفقیت و پیروزی ملت‌های مسلمان را تضمین کرده است و سختی و دشواری‌ها را به عنوان نردبان رشد و تعالی نگاه کنیم.

وی با تاکید بر برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی، حمایت از فعالان اقتصادی و رونق تولیدات صنعتی را از نقاط قوت این استان برشمرد و گفت: خطوط تولید متکی به مواد اولیه و تجهیزات داخلی راه توسعه بازار اشتغال و بی اثر کردن تحریم هاست.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر علوی هزینه‌های تحمیل شده از تحریم‌های امریکا و استکبار را به تعبیر قرآن، سختی‌هایی دانست که پس از آن گشایش نصیب مردم مقاوم و صبور خواهد شد.

در پایان این جلسه، با قدردانی از مدیرکل قبلی اطلاعات استان سمنان، مدیرکل جدید معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۲
حاج اقا این سختی های که شما می فرمائید الان دو سه نسل را نفله کرده حالا کی میخواد گشایش شود و چند نسل دیگه هم همینطور باشند الله و اعلم
کو کرامت؟؟؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل