کد خبر: ۹۱۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲ 13 August 2019

رئیس اورژانس تهران از مزاحمت‌های تلفنی با اورژانس انتقاد کرد و گفت: شکایت به مراجع ذی صلاح صورت گرفته و پیگیری‌ها ادامه دارد.

به گزارش میزان، پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران با اشاره به آمار بالای مزاحمت‌های تلفنی به اورژانس، گفت: متاسفانه روزانه بیش از ١۵٠ تا ٢٠٠ مزاحمت تلفنی با اورژانس صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ٢٠ درصد تماس‌ها به اورژانس مزاحمت است پیگیری در این حوزه برای برخورد با مزاحمان در حال انجام است.

صابریان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در کشور، تصریح کرد: مردم باید بدانند که مزاحمت برای اورژانس ارایه خدمات به بیماران را مختل می‌کند.

رئیس اورژانس تهران همچنین از مزاحمت‌هایی که از سوی افراد کم سن و سال با اورژانس صورت می‌گیرد انتقاد کرد و افزود: خانواده‌ها در خصوص این نوع مزاحمت‌ها باید هشدار‌های لازم را به فرزندان ارایه کنند.

اشتراک گذاری
برچسب ها
نظر شما

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
برچسب منتخب
عید غدیر هرویه میلیچ پوری حسینی آیت الله یزدی نفتکش گریس ۱ استقلال بحرین لیگ نوزدهم تنگه جبل الطارق حوزه های انتخابیه خوزستان