بازدید 11106

آیا امید ابراهیمی به استقلال برمی گردد؟

تراکتور با خرید رضا اسدی و حضور اکبر ایمانی و احسان حاج‌صفی در این پست بعید است که برای خرید امید اقدام کند. همچنین خود ابراهیمی هم احتمالا به تیم‌هایی مانند پرسپولیس نرود پس در ایران بعد از استقلال، تیمهای سپاهان و پدیده بیشترین شانس را برای جذب امید دارند.
کد خبر: ۹۱۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ 11 August 2019

به احتمال زیاد امید ابراهیمی از الاهلی جدا می‌شود. روزنامه الرای نوشت که باشگاه الاهلی با شین لوری بازیکن استرالیایی به توافق نهایی رسیده و باتوجه به اینکه لوری بازیکن آسیایی است در صورت عقد قرارداد با او به احتمال خیلی زیاد لوری جایگزین امید ابراهیمی خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، با نمایشی که امید ابراهیمی در لیگ قطر داشت، احتمالا این بازیکن در لیگ قطر می‌ماند و با تیم دیگری به توافق خواهد رسید. شنیده شده خود امید هم علاقمند به ادامه حضور در قطر است، اما بعید نیست تیم‌های ایرانی هم در این مدت اقدام کنند و برای خرید ابراهیمی دست به کار شوند. امید در صورت بازگشت به لیگ ایران هم چند گزینه دارد.

قطعا گزینه نخست امید ابراهیمی برای بازگشت به فوتبال ایران، استقلال است. تیمی که در پست هافبک دفاعی با ترافیک بازیکن مواجه شده، ولی با توجه به اینکه همچنان لیست این تیم برای خرید بازیکن جای خالی دارد، در صورت علاقه امید، استراماچونی می‌تواند او را در ترکیب تیمش، جلوتر از سایر نفرات قرار دهد.

آیا امید ابراهیمی به استقلال برمی گردد؟

سپاهان دیگر تیمی است که نشان داده برای خرید چنین بازیکن‌هایی پیش‌قدم می‌شود. امید سابقه بازی در سپاهان و همچنین شاگردی امیر قلعه‌نویی را دارد و شاید این تجربه، او را به اصفهان بکشاند. همچنین تنها هافبک دفاعی قابل اتکای قلعه‌نویی، مهدی کیانی است. بازیکن ۳۳ ساله‌ای که خرید امید ابراهیمی می‌تواند کمک زیادی به او کند.

پدیده هم در این فصل چند بازیکن استقلالی مانند مهدی رحمتی را خریده و اتفاقا در پست هافبک دفاعی نیاز به جذب بازیکن دارد. یحیی گل‌محمدی بعد از جدایی مسعود ریگی هنوز نتوانسته هافبک دفاعی بخرد و در این پست با کمبود بازیکن دست و پنجه نرم می‌کند. پدیده هم با خرید هافبک ملی‌پوش می‌تواند جدی‌تر از پیش به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود. تراکتور با خرید رضا اسدی و حضور اکبر ایمانی و احسان حاج‌صفی در این پست بعید است که برای خرید امید اقدام کند. همچنین خود ابراهیمی هم احتمالا به تیم‌هایی مانند پرسپولیس نرود و گزینه‌هایش محدودتر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل