بازدید 3925
۱

طوفان شن ۴۶۵ نفر را روانه بیمارستان کرد

کد خبر: ۹۱۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 10 August 2019
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در پی وزش طوفانی که در روز‌های اخیر منطقه سیستان را فرا گرفته تاکنون ۴۶۵ نفر از مردم منطقه روانه مراکز درمانی شده‌اند.

عبدالرحمن شهنوازی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در زابل اظهار داشت: در پی وزش طوفان و پراکنده شدن ریزگرد‌ها در منطقه سیستان در شمال سیستان و بلوچستان که در روز‌های اخیر منطقه را فرا گرفته، تاکنون ۴۶۵ نفر از مردم منطقه روانه مراکز درمانی شده‌اند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: عمده این افراد در پی مشکلات قلبی، ریوی، چشمی و تنفسی ناشی از طوفان روانه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شده‌اند که خوشبختانه بخش عمده این افراد یعنی ۳۳۸ نفر از آن‌ها به‌صورت سرپایی مداوا شده‌اند و مابقی برای دریافت خدمات درمانی بیشتر بستری شده‌اند.

وی گفت: توصیه می‌شود افراد آسیب‌پذیر به‌ویژه بیماران، کودکان و افراد سالمند به‌هنگام وزش طوفان، پراکنده شدن ریزگردها، افزایش غلظت ذرات معلق در هوا و آلودگی هوا از تردد در فضای باز خودداری و در صورت لزوم حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی ادامه داد: وزش باد شدید با سرعت ۱۱۲ کیلومتر بر ساعت، غلظت گرد و غبار در منطقه شمال سیستان و بلوچستان را به ۲۶ برابر حد مجاز رساند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
طوفان شن یا ماسه ؟ بحث اینه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار