بازدید 4384
۳

پرونده قضایی ۳ مدیر مدرسه برای شهریه غیرمجاز

کد خبر: ۹۱۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 10 August 2019

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان تاکید کرد: برای سه مدیر مدرسه به علت دریافت غیر مجاز شهریه از والدین دانش آموزان پرونده قضایی تشکیل می شود.

به گزارش «تابناک»، حسن خانجانی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: موضوع دریافت نکردن شهریه توسط دادستانی به اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اعلام و ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه دادستانی در زمینه برخورد با این تخلف جدی و مصمم است اضافه کرد: تاکنون گزارش دریافت شهریه توسط مدیران سه مدرسه گزارش و مقرر شد اداره آموزش و پرورش این افراد را به دادستانی برای تشکیل پرونده معرفی کند.

دادستان عمومی و انقلاب همدان اظهار داشت: دریافت شهریه طبق اصل ۳۰ قانون اساسی و ماده ۵۷۰ قانون مجازات اسلامی، نقض حقوق اساسی افراد است و متخلفان راهی زندان می شوند.

وی بیان کرد: به تازگی در نشست اعضای کارگروه نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان همدان در دادسرای عمومی و انقلاب همدان، موضوع دریافت شهریه توسط مدارس دولتی هم بررسی و مطرح شد که دریافت هرگونه شهریه به صورت اجباری ناقض اصل ۳۰ قانون اساسی بوده و ممنوع است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
قاشق داغ بچسبونین پشت دستشون......یا فلفل بریزین دهنشون!!!!!
مثلا" در قانون اساسی تحصیلات باید رایگان باشه....خودتون میگین هر طور میتونین بگیرین از دانش آموزا.... !!!
ای کاش این دادستان که در همدان نشسته و برای مدیر یک مدرسه حکم زندان می برد ابتدا سوالی از رئیس اداره می کرد و می پرسید چند تومان سرانه به مدارس داده خوب بود
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل