بازدید 1848

آمریکایی‌های بیشتری ناسیونالیسم سفید را تهدید می‌دانند

نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد، شمار آمریکایی‌هایی که امروز ناسیونالیسم سفید را تهدیدی بزرگتر می‌بینند، به نسبت پنج ماه پیش بیشتر شده است.
کد خبر: ۹۱۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ 08 August 2019

نتایج نظرسنجی جدیدی نشان می‌دهد، شمار آمریکایی‌هایی که امروز ناسیونالیسم سفید را تهدیدی بزرگتر می‌بینند، به نسبت پنج ماه پیش بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا،‌ به نقل از پایگاه خبری هیل، ۴۷ درصد از شرکت‌کنندگان آمریکایی در نظرسنجی مورنینگ کانسالت/پولیتیکو ناسیونالیسم سفید را تهدید می‌دانند. نتایج این نظرسنجی چهارشنبه و چند روز پس از تیراندازی جمعی ال پاسوی تگزاس منتشر شد. این آمار به نسبت ماه مارس ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد؛ در آن زمان که تیراندازی‌های مرگبار به مساجدی در نیوزیلند صورت گرفت، ۳۷ درصد از آمریکایی‌ها ناسیونالیسم سفید را تهدید دانستند.

تعداد شرکت‌کنندگان دموکرات در این نظرسنجی که ناسیونالیسم سفید را تهدید دانستند، بیش از طرفداران جمهوری‌خواه یا مستقل‌ها شد. این نظرسنجی ۱۱ درصد رشد در میان دموکرات‌ها نشان داد که میزان آن را از ۵۸ درصد به ۶۹ درصد رساند و حامیان مستقل ۱۲ درصد افزایش داشت که از ۳۳ درصد به ۴۵ درصد رسید. جمهوری‌خواهانی که معتقدند ناسیونالیسم سفید تهدید است، از ۱۷ درصد به ۲۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

یک‌سوم از رای‌دهندگان آمریکایی ترامپ را در تیراندازی‌های جمعی "بسیار" مقصر می‌دانند که به نسبت نظرسنجی سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است. اکثریت دموکرات‌ها (۵۹ درصد) ترامپ را مقصر دانستند و صرفا چهار درصد جمهوری‌خواهان ترامپ را بابت این تیراندازی‌ها "بسیار" مقصر توصیف کردند.  

این نظرسنجی از ۱۹۶۰ تن بین پنجم تا هفتم اوت انجام شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی