بازدید 16849

راه‌های عجیب‌وغریب انتقال موادمخدر به داخل زندان

کد خبر: ۹۱۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 08 August 2019

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره انتقال موادمخدر به داخل زندان‌ها توسط مجرمان توضیحاتی داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره برنامه‌های پلیس برای برخورد با افرادی که قصد انتقال موادمخدر را به داخل زندان‌ها دارند، گفت: مجرمان با هر شیوه‌ای درصدد انتقال موادمخدر به محیط‌های مختلف برای مصرف و خرید و فروش هستند.

او با بیان اینکه محیط زندان‌ها یکی از اماکن مورد توجه مجرمان به ویژه فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر است، افزود: با اقدامات مناسب سازمان زندان‌ها، تعدادی از افرادی که موادمخدر را به داخل زندان‌ها منتقل می‌کردند، شناسایی و برای تشدید مجازات به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار زاهدیان درباره شیوه‌های رایج انتقال موادمخدر توسط مجرمان به داخل زندان‌ها، تصریح کرد: مجرمان با جاسازی موادمخدر در داخل بدن، اجسام، پرتاب کردن و غیره، موادمخدر را به داخل زندان‌ها منتقل می‌کنند و این موضوع همچنان وجود دارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا تأکید کرد: مجرمانی که قصد انتقال موادمخدر را به داخل اماکنی همچون زندان‌ها دارند، باید بدانند که در نهایت به وسیله نیروهای پلیس شناسایی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۱
ماشالله به این درایت .این هم ازپلیس ما . آقاجان همش حرفه منفعتی توش نباشه نمی گذارند سر سوزنی رد بشه .یا ضعف و ناتوانیه پلیسه.
ممکن است مواد مخدر وی ا سایر لوازم ممنوعه توسط افرادی که آشپزخانه یا بوفه زندان را اجاره می کنند وارد زندان شود زیرا این افراد در داخل زندان شناخته شده اند کمتر مورد بازرسی قرار می گیرند و یا بارشان کنترل می شود
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا تأکید کرد: مجرمانی که قصد انتقال موادمخدر را به داخل اماکنی همچون زندان‌ها دارند، باید بدانند که در نهایت به وسیله نیروهای پلیس شناسایی و با آن‌ها برخورد خواهد شد.
قاطعیت می باره از این پیام . فکر کنم الان همشون تب می کنن با این تهدید !
از طریق خریدن زندانبانان چی؟ همه چیز گفته شد غیر از مهمترین آن!
اگر انتقال به وسیله نیروهای پلیس باشد ... !!!!!!!!!!
ادم با شنيدن اين اخبار ناخودآگاه ياد فيلم سناتور مي افته
عجب ؟؟ ما هم باور کردیم؟؟؟؟ پرتاب .
یه سوال
اگه واقعا پلیس اینارو کشف میکنه چجوری تو زندان استفاده میشن ؟؟
جواب ساده ولی ترسناکه
یا مسئولین خود زندان میبرن داخل یا سربازان و پلیسهای حفاظت
چون زندانیها بدون هماهنگی هیچکاری نمیتونن بکنن
تو زندانها کلی ادم معتاد هست که حاضرن بخاطر یه وعده مواد ادم بکشن
اشتباه لپی ریس محترم این است که عوامل نظارتی ،و ماموران ،و زندان بانان را در نظر نمیگیرد ؟،، در همه جای دنیا اینگونه میباشد ؟ اگر میشد برای معتادان ، زندان باز با زمینهای کشاورزی ،و مکانهای حرفه ای تهیه میشد ،و افراد معتاد مواد مورد نیاز خود را بصورت کنترلی از مسولین زندان بصورت روزانه ،و یا هفتگی دریافت مبکردند ،و هزینه های اعتیاد ،و معیشت خود را از کار کردن در همان زندان باز کسب می نمودند ، شاید که قاچاق مواد مخدر را میشد کنترل کرد ،و در بلند مدت اعتیاد را کاهش داد ؟،،
چی رو بدونند
مهمترين روش خوردن مواد و دفع ان در زندان است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل