بازدید 26945

دلجویی مردم نشتارود از گردشگر آلمانی

کد خبر: ۹۱۶۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ 07 August 2019

گردشگر آلمانی که در شهر نشتارود در شمال ایران مورد هجمه عده ای اراذل و اوباش قرار گرفته بود، از طرف مردم و مسئولین این شهر مورد دلجویی قرار گرفت.

به گزارش «تابناک»، فیلیپ مارک گراف دوچرخه سوار آلمانی در نشتارود و در نزدیکی تنکابن توسط ۷ نفر مهاجم که گفته می شود در شرایط عادی به سر نمی بردند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و وسایلش نیز به سرقت رفته بود.

با این حال از همان دقایق ابتدایی این حادثه تلخ، مردم و مسئولین این شهر هم زمینه انتقال این فرد به تهران و انجام مداوا بر روی وی را فراهم کردند و هم به دفعات متعدد با حضور در بیمارستان و اهدای هدایای نفیس سنتی ایرانی از او دلجویی کرده و عذرخواهی کردند. همچنین وسایل این گردشگر آلمانی نیز که به سرقت رفته بود به وی برگردانده شد.

شایان ذکر است مسئولین فرمانداری و نیروی انتظامی نیز بعد از این حادثه به سرعت سارقان را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰۸
انتشار یافته: ۴۶
بی همه چیزها ، آبرو ایران و ایرانی را بردند .
آبروی مهمان نوازی یک کشور چیزی نیست که با عذرخواهی چند نفر جبران شود
باید این افراد مجازات سنگینی شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
نیروی انتظامی در شهرهای سلمان شهر ، عباس آباد و نشتارود باید با اراذلی که با مسافران بد برخورد میکنند
. مقابله نماید. اغلب اوقات در این محل ها شاهد دعوای محلی ها با مسافران هستیم
چرا مردم عذر خواهي بكنند ضامن امنيت مردم وگردشگران مسولين امنيتي كشور هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
مسئولین امنیتی دنبال دستگیری فعال محیط زیستی و زن بدحجاب و جوانان سگ گردان اند و وقت برخورد با دزد و اوباش ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
در همان شمال یه دختر لب ساحل یه کم روسری اش عقب بره هزار تا متولیدولتی و غیر دولتی باهاش برخورد میکنند بعد اونجا که باید امنیت برقرار بشه همه در خواب ناز هستند
اینجوری آقای روحانی میخواست گردشگری رو توسعه بده؟
توریست اگر حس کنه در کشوری امنیت نیست مجانی هم به اونجا سفر نمیکنه آقای روحانی
یعنی ارتباط با ملت ها چرا که نه؟
من موندم که چرا مازندران این همه اوباش داره؟ بازم صد رحمت به منطقه آذربایجان خودمون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
از روي كينه صحبت نكن . در همه جاي ايران ادم بد و خوب هست . از هر قوم و هر زباني
در این خصوص حتما باید یک قانونی تصویب بشه به عنوان "ضربه به منافع ملی از طریق تبلیغ منفی برای گزدشگری و کشور" و باید به شکل جدی با این متخلفان برخورد کرد
برای اینکه دیگر این کار تکرار نشود و امنیت گردشگری و صنعت توریسم تضعیف نشود اشد مجازات را برای ضاربین درنظر بگیرند تا عبرت دیگران شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
اولین دشمن گردشگران خارجی مسئولین هستند که معتقدند توریست ها با خودشون فرهنگ غربی رو میارن و به طور مستقیم و غیر مستقیم تمایلی برای امدن توریست ندارند.
خدایا ما را چه میشود؟از آن مردم مهربان و مهمان نواز چی ساخته شده که اینطور رفتار میکنیم.
پاسخ ها
حمیدرضا
| Germany |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
ما ایرانیها دیگه ذاتمون تغییر کرده و دیگه اون انسانهای بامعرفت و مهربون دیروز نیستیم
وطن دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
این افراد همان آتش به اختیار ها هستند که به سفارت خانه هام حمله میکنند و پشتشان گرم است
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
فرهنگ ایرانی
من لحظه‌شماری می کنم ازین مملکت بزنم بیرون،‌نمیدونم اینایی که از اروپا میان اینجا واقعا فازشون چیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
زودتر برو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
کسی جلوتو نگرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
تو باید حتما بری اصلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
مال اینه که تو .و امثال تو لیاقت ایران و ایرانی را ندارید همان بهتر که تشریف خودتان را زودتر ببرید.
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
پول ندارن جای دیگری برن .. قشر ضعیف اروپایی با حقوق یک ماهشون میان کل ایرانو میگردن از بس پول ما بی ارزش شده !!!
آفرین
والا نیاز به این همه دلجویی نبود
احسنت.
نوشدارو بعد از مرگ سهراب،، آبرویی که از یک ملت چند تا عوضی ببرن دیگه جمع نمیشه ،،، حالا کل ایران رو بهش تقدیم کنید،، چه فایده،،، اینم امنیت کشوره ما واسه جذب توریست
باید اون سارقان رو به صورت فجیعی شکنجه کرد....
بگو آخه دیوانه
واسه چی پاشدی اومدی ایران
مگت اخبار گوش نمیدی
مگه از بی فرهپگی و دزدی اینچا خبر نداری
ما خودمـن با ماشین تو کوچه خودمون میترسیم
تو غریبه با دوچرخه افتادی تو جنگل
برو دیگه نیا
به دنیا هم بگو اینجا جای چرخیدن نیس، اگرچه میدونن تا اندازه ای
برای سارقا باید اشد مجازات در نظر گرفت تا درس عبرت بشه
وقتی تمام وظیفه نیروی انتظامی میشه برخورد با بدحجابی و سگ گردانی نتیجه اش غفلت از ایجاد امنیت برای مردم و برخورد با اوباش و سارقان است
فقط اعدام
این سارقان نماینده مردمی هستند که صبح تا شب آرزوی مرگ این کشور و اون کشور را میکنند و همه دنیا را تهدید میکنند، اینا بچه های تربیت یافته در این کشور هستند و از مریخ به اینجا نیامده اند
اتفاق خیلی بدی بود. اما واقعا اگر یه توریست پاکستانی، افغانی یا عراقی رو زده بودن، انقدر واکنش نشون داده میشد؟ لطفا این تبعیض نهادینه شده در نگاه به ملیتهای مختلف رو هم به معضلات فرهنگی اضافه بفرمایید.
سلام من یک سوال دارم از مردمی که آنقدر عصبانی اینجا نظر نوشتن؟ بچه های شمال این پسر رو کتک زدن تو اخبار ایران پیچید چرا ولی وقتی بچه های مست آلمانی من بیگناه که رو صندلی خواب بودم خسته از سر کار میرفتم خونه رو به رگبار مشت ولد بستن رو تو قطار تو شهر کاسل آلمان کتک زدن چرا تو اخبار آلمان پخش نشد؟؟؟؟ یا چرا راه دورتر بریم همین 5 سال پیش بود که طفل بی گناه م را از من 2 روز دزدیدن و بعد هم با فرستادن مامور دادگاه به دنبال دزدیدن کامل دخترم بودن چرا این ها تو اخبار آلمان پخش نشد ؟ ما ایرانیان چقدر ساده هستیم! بیایم از این خواب دردناک بیدار شییم و واقعیت های تلخ را درک کنیم خدا رو شکر که سفارت جمهوری اسلامی ایران تو هامبورگ آلمان کمکم کرد که بتونم از آلمان برگردم ایران و وگرنه تا آخر عمر دختر بی گناه هم رو نمیدیدم کشورهای غربی این سیستم بچه دزدی رو از زمان هیتلر راه انداختن و تا امروز پیشرفته کردنش یکی جواب سوال من را بدهد؟ وقتی بچه های آلمانی من رو به رگبار کتک بستن بعد رفتم پیش پلیس آلمان بعد پلیس آلمان جالب بهم گفت متاسفم کاری از دست ما بر نمیاد چون من رنگ مواهم و چشم و ابروم سیاه هست باید وقتی تو اجتماع راه میرم مواظب باشم !!!! جوک خیلی تلخ غربی و بعد ایران رو به خاطر حقوق بشر تحریم میکنن ای مردم خواهش میکنم از خواب بلند شین از کسی بپرسین که تو غرب زندگی کرده ، سوال من چرا وقتی من کتک خوردم تو اخبار آلمان نپچید؟ یا اینکه مردم شهر کاسل از من دلجویی نکردن ؟؟؟؟
فقط اعدام
اگه یه نفر از یه شهر دیگه ایران اونجا میومد و این بلا سرش میومد بازم مردم و مسیولان و نیروی انتظامی و همه و همه همینطوری هدایای نفیس تقدیم می کردن و عذر خواهی می کردن؟
یا اگر همین گردشگر اگر از افغانستان یا پاکستان بود چطور؟
این رفتارهای به ظاهر مثبت از سر مهمان نوازی نیست
پیشنهاد می نماید در اسرع وقت نسبت به برگزاری دادگاه علنی با حضور مهمان آلمانی اقدام گردد و با شدیدترین مجازات قانونی مرتکبین این عمل ناجوانمردانه به سزای اعمالشان برسند.(تاکید می شود دادگاه علنی از تمامی رسانه های گروهی و اجتماعی پخش گردد تا بدین ترتیب مردم جهان بهتر از قبل متوجه روحیه جوانمردی ملت ایران گردند).
دلیلش اینه که گردشگر خارجی که میاد ایران ارز اسکناس همراهش داره و به خاطر تحریم نمیتونه از کارت بانکی برای خرید استفاده کنه و اینو دزدان باهوش ایرانی میدونن و باعث که میشه که از این زبون بسته ها دزدی کنن
هر کسی، بخصوص از شمالی ها، که با آن منطقه آشنایی دارد می داند که کسی که وارد نشتارود شود جانش گردن خودش است و از آن پرهیز می کند یا راهش را کج می کند. این بنده خدای غریب خبر نداشته و نزدیک بوده با جانش برای این خطا هزینه کند. حالا مردم نشتارود به جای هدیه دادن برگه خشک و لواشک و ماهی گندیده به قربانی همشهری هایشان بروند فکری به حال اراذل اوباش و گنده لات های شهرشان کنند که آبرو برای ایران و ایرانی نگذاشتند.
همش مردم بابا ممکلت مگه صاحاب نداره ؟ نیرو انتظامی کجا بوده؟ نیابد اونا دلجویی کنن؟ چطور اسنپ زن مردمو میندازه بیرون از ماشین میرن بهش گل میدن اینجا ولی مردم باید برن دلجویی ؟ یعنی از خود مردم اونجا بوده و دزدارو میناسن؟
به نظر میرسد ثمره ونتیجه شکوهمند بیکاری وناامیدی جوانان غیور ایران زمین باشد بدنر هم خواهد شد
این خبر مرا به یاد صحنه های فراوانی انداخت که این روزها در شبکه های اجتماعی می بینیم واآن هم غارت کامیون یا وانت یک هموطن توسط مغولهای داخلی واقعا چه بر سر فرهنگ و تمدن و اخلاق ما رفته که این چنین درنده خو شده ایم.
شرمنده ، موهای زنان بلند بود ، پلیس نتونست ارازل و اوباش رو ببینه .
روی صحبتم با اون برادر آذربایجانی هست که فرمودن مازندران چرا اینهمه اوباش داره؟؟؟؟!!!!!! اول اینکه نباید بد قضاوت کرد و کار یه عده افراد نادان را به کل یک استان نسبت داد. دوم اینکه شاید گردشگر پذیرترین استان ایران در سال همین استان مازندران می باشد که مطمئناً همه ما بعنوان میزبان از این اتفاق خوشحال هستیم و به خود میبالیم که بتوانیم خدمتگذار میهمانانمان باشیم. سوم اینکه متاسفانه تو کشور فرهنگ سازی در این زمینه بسیار پایین هست و خیلی از مردم نمی دانند که وجود گردشگر چه داخلی و چه خارجی چقدر می تواند برای اقتصاد منطقه مفید باشد.
مجازات اینها باید سنگین باشد. چه صدمه ایی به آبروی کشور زدند.
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی