بازدید 15515

احداث بزرگراه تهران ـ شمال شهریور پایان می‌یابد

کد خبر: ۹۱۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ 07 August 2019
وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان شهریور، کار احداث بزرگراه تهران ـ. شمال به اتمام می‌رسد.

به گزارش فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست امروز هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره پایان کار آزاد راه تهران ـ. شمال گفت: پیشرفت کار باتوجه به برنامه در حال انجام است.

وزیر راه و شهرسازی درباره تاریخ به اتمام رسیدن این بزرگراه بیان کرد: تا پایان شهریور، کار احداث این بزرگراه به اتمام می‌رسد و بعد از آن شرکت بهره‌برداری باید آماده‌سازی لازم و هماهنگی با پلیس را برای حضور انجام دهد.

وی ادامه داد: شرکت بهره‌برداری، مدیریت سیستم و فنی را آغاز کرده است و ما امیدواریم این هماهنگی‌ها زمان زیادی نبرد تا هرچه زودتر شرکت بهره‌برداری مستقر شود.

اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که آیا در تعطیلات سال نو از این آزاد راه مردم می‌توانند تردد کنند؟ گفت: قبل از آن، این بزرگراه به پایان رسیده است و بحث استقرار نیرو انسانی است که باید هرچه زودتر صورت گیرد.

وی درباره فاز ۲ بزرگراه تهران ـ. شمال گفت: قطعه ۲ پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است و ما درصدد انتقال شرکت‌های بهره‌برداری از منطقه یک به این منطقه هستیم؛ شریک ما در این فاز بنیاد مستضعفان است که باتوجه به تغییر رئیس این بنیاد باید جلساتی برای ادامه کار بگذاریم.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: فاز سه این پروژه، سختی‌های ۲ منطقه دیگر را ندارد و منتظر تفاهم با شرکت سرمایه‌گذار هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۵
تیتر غلط است
فاز 1 بزرگراه فقط تا پایان شهریور قابل بهره برداری است
پناه بر خدا
خبر جوری تنظیم شده کسی ندونه فکر میکنه کار تمومه، من کل مسیر را مطالعه کرده ام ، منطقه یک در حال اتمامه در بهترین حالت یک سال دیگه قابل استفاده است که انتهای آن به جاده موجود چالوس میخوره یعنی عملا بار ترافیکی کم نخواهد شد. قطعه 2 که فرمودند 30 درصد پیشرفت داشته را باور نفرمایید. چون از منطقه 1 مشکل تر و پرهزینه تر. اما منطقه 3 که فرمودند سختی دیگر مناطق را نداره به عنوان کسی که سالها درگیر پروژه های عمرانی هستم عرض میکنم این مسیر از نظر سختی یک استثناست که مشابه آن هیچ جای کشور کار نشده.ضمنا هنوز پیمانکار و فاینانس آن هم مشخص نشده.
به طور کلی اگر منطقه یک افتتاح بشه با احتساب قطعه منتهی به چالوس پیشرفت فیزیکی و مالی پروژه توی این 20 سال تاکنون نهایتاً 30 درصد می باشد.
شهریور کدام سال؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
اومدم همینو بنویسم
98؟
99؟
400؟
و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۶
دمت گرم
این آقا حالش خوب است ؟؟!!
طوری تیترزدیدخواننده فکرمیکنه آزادراه کامل شده.تازه فازاولش تمام میشه اونهم بعد22سال.واقعاکه خسته نباشید
پس حالا حالا مونده
خخخخخخ
سلام:ای کاش درکنار آزادراه تهران شمال پروژه ریل گذاری خط راه آهن هم انجام می شد که این کار دسترسی ها را بسیار آسان و بار ترافیکی ر ا بطور چشمگیری کاهش می داد
پاسخ ها
رضا دهقان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
بابا ریل راه آهن پیشکششون بزار همین جاده. یا آزاد راه تموم بشه راه آهن نخواستیم چون نوه ی ما هم آرزوشون به گور میبره. 22 ساله هنوز معلوم نیست کی میخواد تموم بشه اونوقت تو میگی راه آهن خیلی دلت خوشه
مردم رو سر کار گذاشتید کدام بزرگراه ؟ اولا آزادراه ثانیا کدام شهریور ثالثا با این پیشرفت 20 ساله انشاالله با ظهور اقا امام زمان ( عج) راه اندازی میشه
خخخخ
ترافیک و گره کور به جای ابتدای جاده به انتهای فاز یک میره که خیلی خیلی بدتر است
از وقتت من بچه بودم همیشه قرار بوده آزادراه، تا شهریور تکمیل بشه. الان 31 سالمه و هنوز قراره شهریور تکمیل بشه اونم فقط تا قطعه یک !

هر سال حوالی مرداد اعلام میکنن که آزادراه تا پایان شهریور تکمیل میشه.
فقط قطعه اول به اتماممیرسد بعد از 23 سال.قطعات دوم و سوم با تملک اراضی حدودو 10 هزار میلیارد توامن بودجه می خواهد که امکان سرمایه گذاری داخلی با این حجم پول نیست.بهترین سناریو بهره برداری فقط قطعه اول بهد 23 سال می باشد.تیتر را فنی و صحیح بزنید لطفا.....
تیتر غلط و متن غلط . یعنی تا آخرشو نخون نمیفهمی داستان برای یک فاز هست فقط .
من روی گوگل مپ تصاویر ماهاواره ای این پروژه رو دیدم . توی مسیر فاز 1 کلی دره هست که هنوز روش پلی احداث نشده!!! هرچقدر هم عکس ماهواره ای قدیمی باشه . نمیتونه بیشتر از مال 3 ماه پیش باشه . حداقل 8 تا دره بزرگ دیده میشه که بزرگراه توش قطع شده . خیلی خوش باوریه که فکر کنیم تا شهریور تموم میشه!!!
باورکردم!
سلام:ای کاش درکنار آزادراه تهران شمال پروژه ریل گذاری خط راه آهن هم انجام می شد که این کار دسترسی ها را بسیار آسان و بار ترافیکی ر ا بطور چشمگیری کاهش می داد
جاده جالوس ظرف چه مدت ساخته شد؟ و با چه ابزاری
با اتمام بزرگراه تهران شمال ، شهرهای چالوس و نوشهر به زباله دانی عظیم تبدیل خواهند شد
تورو خدا این خبرها رو منتشر نکنید...بعد ۳۰ سال تازه فاز یک اونم با اما و اگر افتتاح میشه...باعث خجالت و سر افکندگیه....ملتهای دیگه به ریشمون میخندن...اصلا نگیم دارین اتوبان میسازیم...لازم نیست هر روز اطلاع رسانی بکنین
اين طرح مشكلات اساسي در طراحي و اجراء داره كه متاسفانه هيچ اقدامي براي اصلاح آن انجام نگرفته
خدا به داد كسانيكه بخواهند از اين مسير تردد كنند ، برسد
تا الان میشد یه ایران دوباره ساخت دارن چیکار میکنن که یه انوبان نمیتونند احداث کنن خوبه همه کاراش و مطالعه هاش زمان شاه بدبخت شده بود
برام هميشه جاي سوال بوده كه چطور راه اهن شمال ( پل ورسك ) در نود سال پيش با اين حجم بزرگ سختي كار صورت گرفته ولي بزرگراه تهران شمال هنوز به بهره برداري نرسيده .
همه رو خوندم . واقعا که عجب ملت پر توقعی هستیم . اخه تو که هیچی از پزوژه نمیدونی برای چی اظهار نظر میکنی . همینش رو هم راه بندازند کلاتو بنداز بالا.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست