بازدید 7929
علیقارداشی رییس‌ فدراسیون‌ پینگ پنگ چشم به جیب نوشاد و نیما عالمیان دوخته؟

درخواست‌عجیب‌ازبرادران‌المپیکی‌:از درآمدتان هزینه کنید!

کد خبر: ۹۱۶۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 07 August 2019

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: در جلسه با سرپرست کاروان المپیک ۲۰۲۰ اعلام کردم شانس ما برای گرفتن سهمیه بیشتر از دوره‌های قبل شده و تعداد سهمیه‌های خود را نیز پیش بینی کردیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مهرداد علیقارداشی درباره‌ اینکه در جلسه‌ای که با سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ داشتند، توانستند او را متقاعد کنند که شانس تنیس روی میز برای رسیدن به سهمیه المپیک بیشتر از آن چیزی است که آن‌ها فکر می‌کنند، تصریح کرد: جلسه خیلی خوبی داشتیم و سرمربیان تیم‌های مردان و بانوان توضیحاتی دادند. حتی این احتمال هم داده شد که بیشتر از دوره‌های قبل سهمیه بگیریم. روش قطعی کسب سهمیه المپیک شهریورماه معلوم می‌شود با این حال کادرفنی تیم‌های مردان و بانوان معتقدند به هر روشی که باشد، شانس ما بیشتر از دوره‌های قبل خواهد بود.

درخواست‌عجیب‌ازبرادران‌المپیکی‌:از درآمدتان هزینه کنید!

او ادامه داد: البته آقای سجادی اعلام کرد، بودجه‌ای برای فدراسیون‌هایی که سهمیه می‌گیرند کنار گذاشته شده و به محض اینکه سهمیه‌ها قطعی شود برای فدراسیون‌ها واریز خواهد شد.

قارداشی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد پیش بینی کسب سهمیه داشته اید؟ پاسخ داد: پیش بینی که سرمربیان داشتند در بخش مردان این بود که احتمال دارد سهمیه تیمی بگیریم که در این صورت اتوماتیک وار به سه نفر سهمیه می‌دهند و اگر آن نشد، در بخش انفرادی دو سهمیه بگیریم. سرمربی بانوان هم روی یک سهمیه پیش بینی داشت.

رییس فدراسیون تنیس روی میز در مورد اینکه حضور کمرنگ برادران عالمیان در مسابقات خارجی به دلیل مسائل مالی است یا خیر؟ تاکید کرد: هنوز به آن مرحله نرسیدیم، اما امیدواریم با توجه به اینکه نوشاد و نیما لژیونر شده اند و دستمزد و درآمد بیشتری دارند، بخشی از درآمدشان را هزینه کنند و در مسابقات شرکت کنند. آن‌ها در فرانسه با هم تمرین می‌کنند و در لیگ سطح بالاتری هستند. همچنین شانس این را دارند که در مسابقات بیشتری شرکت کنند. امیدوارم ما هم تا قبل از المپیک ۲۰۲۰ منابع را تامین کنیم. همه شرایط را درک می‌کنند، ما هم داریم شرایط را مدیریت می‌کنیم و اردو‌های با کیفیت داخلی می‌گذاریم تا حضور ملی پوشان موفقیت آمیز و پر رنگ‌تر باشد.

درخواست‌عجیب‌ازبرادران‌المپیکی‌:از درآمدتان هزینه کنید!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار