بازدید 4642
۵
واکنش

عذرخواهی برانکو از هواداران الاهلی:داور هم مقصر بود!

داور در وضعیت خوبی قرار نداشت. او در طول بازی کارت‌های زرد بی موردی به بازیکنان الاهلی نشان داد. گل نخست الهلال در شرایط آفساید بود و در گل دوم هم اصلا خطایی صورت نگرفت و ضربه آزاد به سود الهلال اشتباه بود.
کد خبر: ۹۱۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 07 August 2019

سرمربی کروات الاهلی بعد از شکست سنگین برابر الهلال در نخستین تجربه اش با این تیم آن هم در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به انتقاد از عملکرد داور بازی پرداخت و از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از الریاضه، الاهلی در نخستین تجربه برانکو روی نیمکت خود شب تلخی را تجربه کرد و در دیدار برابر الهلال با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد. الاهلی در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از الهلال پذیرایی کرد و با وجود آنکه دو بار در این دیدار پیش افتاد، اما در نهایت با نتیجه چهار بر دو تن به شکست داد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات الاهلی که مورد استقبال خاص هواداران الاهلی قرار گرفت در نشست خبری بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و از هواداران تیمش عذرخواهی کرد. او گفت: قبل از هر چیز از هواداران الاهلی به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنم. انتظار نتیجه بهتری را داشتیم، اما این فوتبال است و اگر از فرصت‌های که به دست می‌آوری استفاده نکنی اینگونه مجازات می‌شوی. فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم، اما متاسفانه از آن‌ها استفاده نکردیم.

عذرخواهی برانکو از هواداران الاهلی:داور هم مقصر بود!

برانکو ادامه داد: در دیدار برگشت کار سختی پیش رو داریم. اشتباهاتی در این دیدار داشتیم که نباید آن‌ها را تکرار کنیم. سعید المولد و محمد آل فتیل مصدوم شدند و شرایط برای ما سخت شد. ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم، اما متاسفانه گل‌های بدی دریافت کردیم.

سرمربی کروات الهلال به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت و گفت: داور در وضعیت خوبی قرار نداشت. او در طول بازی کارت‌های زرد بی موردی به بازیکنان الاهلی نشان داد. گل نخست الهلال در شرایط آفساید بود و در گل دوم هم اصلا خطایی صورت نگرفت و ضربه آزاد به سود الهلال اشتباه بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
حقّته!!!!!!!!!!!!!!!!!!
قبلا هم گفتم اونجا با اینجا فرق میکنه..خیلی زود اخراج میشی برانکو...
دیگه گذشت که به داوری اعتراض کنی یک وزارتخانه ویک ‌فدراسیون با همه کمیته هاش چتر فصل به کمکت بیان آخرش هم بگی هیچوقت راجع به داور حرف نمیزنم و یک اوت هم به نفع ما گرفته نشد!؟!؟
جناب پرفسور با دستان بسته به مصاف حریفان تیمش در عربستان رفته سلطانی فر تاج فتاحی کمیته داوران اخلاق انظباطی صدا و سیما خبر نهاران رو باید میبرد که موفق بشه الکی که نیست
برانكو فكر كرده عربستان هم روحاني و وزيراي لنگي داره كه چپ و راست جام بياره. نه داداش اون ممه رو لولو برد.حمايتهاي دولت روحاني رو بايد تو خواب ببيني.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار