بازدید 12358

کنايه اوباما به ترامپ

کد خبر: ۹۱۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸ 06 August 2019

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا با کنایه به دونالد ترامپ گفت: کلام رهبرانی را که فضای ترس و نفرت را تغذیه یا احساسات نژادپرستانه را عادی سازی می کنند رد می کنم.

اوباما خواستار مقابله مردم آمریکا با ادبیات نژاد پرستانه شد

باراک اوباما خواستار مخالفت مردم آمریکا با انتشار و گسترش احساسات نژاد پرستی در کشور شد.

به گزارش آسوشیتدپرس، باراک اوباما رئیس جمهور قبلی آمریکا در اولین اظهارات عمومی درباره حوادث تیراندازی در تگزاس و اوهایو گفت: شهروندان آمریکا باید با جملاتی که از دهان هر کدام از رهبران آمریکا در می‌آید و سبب تشدید فضای نفرت و ترس یا عادی سازی احساسات نژادپرستی می‌شود مخالفت کنند.

در حالی که باراک اوباما در پیام توئیتری خود به طور مستقیم اشاره‌ای به دونالد ترامپ نکرد، اما در مواجهه با وجود حوادث زیاد تیراندازی در مقایسه با کشور‌های دیگر به مردم این کشور یادآور شد که «شهروندان آمریکا بی پناه نیستد.»

در پی بروز حوادث تیراندازی در والمارت ال پاسو، تگزاس ۲۲ نفر و حادثه تیراندازی در مقابل باشگاه شبانه شلوغ دیتون، اوهایو نیز ۹ نفر جان خود را از دست دادند.

براساس اظهارات بازرسان، مظنون تیراندازی در ال پاسو اندکی پیش از وقوع این جنایت هولناک پیامی علیه مهاجران در فضای مجازی منتشر کرده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار