بازدید 5704

«الحشد الشعبی» ۱۲ پایگاه داعش را منهدم کرد

کد خبر: ۹۱۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹ 05 August 2019
سازمان الحشد الشعبی عراق از انهدام ۱۲ پایگاه داعش در جنوب و غرب شهر موصل در چارچوب عملیات «اراده پیروزی» در استان نینوی خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، الحشد الشعبی روز دوشنبه همزمان با آغاز مرحله سوم عملیات «اراده پیروزی» اعلام کرد که ۱۲ پایگاه داعش در جنوب و غرب شهر موصل مرکز استان نینوی منهدم شدند.

در این بیانیه آمده که یگان‎های فرماندهی عملیات الحشد در نینوی، پنج پایگاه داعش را در کوه‌های بادوش در شمال غربی شهر موصل و هفت پایگاه دیگر آن را در جنوب موصل منهدم کردند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق صبح دوشنبه اعلام کرد که مرحله سوم عملیات اراده پیروزی برای عملیات پاکسازی مناطق دیاله و مناطق جنوبی نینوی با هدف نابودی گروه تروریستی داعش آغاز شده است.

نیرو‌های سازمان «الحشد الشعبی» عراق بامداد امروز (دوشنبه) ۱۴ مرداد ماه به همراه ارتش این کشور مرحله سوم عملیات «اراده پیروزی» را آغاز کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی الحشد اعلام کرد که هدف از این مرحله، پاکسازی و تفتیش مناطق شمالی شهر‌های «جلولاء» و «المقدادیه» در استان «دیاله» (شرق عراق) و جنوب استان «نینوی» (شمال عراق) است (جزئیات بیشتر).

الحشد الشعبی همچنین تأکید کرد که این عملیات برای از بین بردن عناصر باقی مانده داعش در مناطق مذکور و پایان بخشیدن به حضور این گروه تروریستی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل