بازدید 6839

برگزاری نمایشگاه کار دانشگاه تهران در آبان ماه

کد خبر: ۹۱۶۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 05 August 2019

نمایشگاه کار تهران، رویدادی است که در آن سازمان‌ها با موقعیت‌های شغلی خود در آن حاضر شده و فرصت می‌یابند تا با تعداد زیادی از کارجویان ملاقات کرده و در یک فضای رقابتی نسبت به جذب نفرات موردنظر جهت استخدام،کارآموزی وکارورزی اقدام کنند. طبیعتا چنین رویدادی می‌تواند بستری مطمئن برای کاریابی، جستجوی رزومه، تبادل اطلاعات و توانمندی‌های کارجویان با کارفرمایان باشد.

به گزارش «تابناک»، با توجه به اهمیت کاریابی و اضافه شدن جمع زیادی از فارغ التحصیلان به جامعه بیکاران و همچنین شنیده شدن اینکه نیروی کار متخصص وجود ندارد از سمت کارفرمایان، نشان می دهد که انجام یک کار تخصصی در حوزه شغل یابی بسیار مهم و حیاتی است. هر شرکت یا سازمانی نیاز دارد که کارکنان خود را با یک رویکرد جامع و بر مبنای وجوه مختلف و در نهایت براساس کفایت و لیاقت آنها استخدام نماید، و نمایشگاه کار می تواند براساس خط مشی خود شرایط لازم برای این فرآیند برای متقاضیان را ایجاد می‎نماید. و همچنین دانشجویان، فارغ التحصیلان و کارجویان نیز می توانند در نمایشگاه کار علاوه بر مذاکره مستقیم با کار فرمایان از مهارت ها و توانمندیهای لازم جهت کسب شغل مورد علاقه خود مطلع شوند. بنابراین در نمایشگاه کار دانشگاه تهران ارتباط بین کارجو و کارفرما در فضایی دینامیک و رقابتی محقق می شود تا هر دو بین گزینه های مختلف پیش رو انتخاب مناسب را انجام دهند. زنجیره ارزش سرمایه انسانی و مشکلات شغلی فقط در کشور ایران نبوده و سالهای دور دانشگاههای مطرح جهان و سازمانها و کمپانی های بزرگ نیز با این مسئله و مشکل مواجه بوده اند.

نمایشگاه کار دانشگاه تهران توسط دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور شرکت ها و سازمانهای مطرح کشور و داشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاههای سراسر کشور در آبان ماه سال 1398 سال رونق تولید و اشتغال برگزار خواهد شد.

از مهمترین مزیت های و برنامه این نمایشگاه و جشنواره کار می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

1- بررسی چالش های خاص سازمانها شرکت کننده در نمایشگاه کار در حوزه های مختلف به صورت موردکاوی

2- ارزیابی رزومه ها و سنجش کارجویان بر مبنای آزمون های معتبر با رویکرد شایستگی

3- تحلیل برند کارفرمایی

همچنین برگزاری کارگاه ها و پنل های تخصصی با موضوعات رزومه نویسی به زبان فارسی و لاتین،مصاحبه شغلی،آشنایی با زبان بدن،تدوین برنامه توسعه فردی،طراحی مسیر شغلی،آشنایی با شبکه های اجتماعی معتبر کاریابی در دنیا بر اساس نیازهای کارجویان و کارفرمایان.

کارجویان و کارفرمایان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره و نمایشگاه کار دانشگاه تهران به وب سایت جشنواره کار به آدرس  tehranjobfair.com مراجعع نمایند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان