بازدید 6117

رای گواهینامه موتورسیکلت بانوان، غیرقطعی است

کد خبر: ۹۱۶۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 05 August 2019
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از غیرقطعی بودن رای یکی از شعب دیوان در خصوص الزام راهنمایی و رانندگی مبنی بر صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان خبر داد.

محسن قائمی نسب مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری در گفتگو با ایسنا در واکنش به خبر منتشره در رسانه‌ها مبنی بر الزام راهنمایی و رانندگی به صدور گواهی‌نامه موتور سیکلت برای بانوان به موجب رای دیوان عدالت اداری، اظهار کرد: این رای، رای شعبه بدوی بوده و غیر قطعی است.

وی افزود: نیروی انتظامی در مورد این رای تقاضای تجدیدنظر کرده و موضوع در حال طی فرآیند قانونی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۰
نیروی انتظامی صحبت از قانون و ضابط قانون بودن میکند ولی خودش قانون را تفسیر به رای می کند و متعاقبش با ارائه آمارهای عجیب و غریب از افزایش محبوبیت خود بین مردم صحبت می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۴
نه نیروی انتظامی تفسیر نکرده بلکه شخصی که متقاضی اخذ گواهینامه بوده از قانون تفسیر کرده که بانوان میتوانند گواهینامه متورسیکلت اخذ کنند و یکی از شعب دیوان عدالت اداری هم در یک حکمی غیر قطعی به تفسیر آن شهروند صحه گذاشته است لیکن نیروی انتظامی براساس همان قانون تقاضای تجدید نظر کرده یعنی تفسیر آن فرد محترم را منطبق بر قوانین که ضابط اجرای آنست را ندیده به عبارتی به حکم صادره از طرف دیوان معترض بوده است که این حق قانونی هم برای ضابط دیده شده است یعنی در جمهوری اسلامی ایران مامور معذور نیست و مامور باید ضابط قانون باشد البته اگر حکم قطعی بود قانون همان اجرای قانون قطعی است و لاغیر.
آخه نیروی انتظامی بر اساس چی درخواسن تجدد نظر کرده؟ مگه نیروی انتظامی تصمیم گیرنده هست؟ نیروی انتظامی صرفا باید نیروی اجرایی باشه.
مسئولان تعارف را کنار بگذارید و حقوق های میلیونی کارکنان رسمی صنعت نفت را کاهش دهید در صورتیکه در شرایط کنونی کشور، خیلی از مردم مشکل اقتصادی دارند چه نیازی است به کارکنان رسمی نفت، حقوق های میلیونی با هزار امتیاز دیگر پرداخت شود بس کنید این بی عدالتی در حق جامعه
صدای ما را به گوش مسئولین برسانید
باشه
ببینم اکر موتور سواری زنها ایراد داره چطور پشت ترک مینشینند ایراد نداره؟
نیروی انتظامی در این پرونده نقش کاسه داغ تر از اش را داراست
واقعا تو مملکت هیچکس نیست به داد مملکت برسه
نیروی انتظامی از کی محبوب دل مردم بوده ما خبر نداریم!!!
اگر نیروی انتظامی کوتاه بیاید حداقل نصف خودروهای تک سرنشین خانم ها از خیابان جمع می شود ؟چه اشکالی دارد که یک دختر دانشجو یا خانم کارمند بجای استفاده از خودرو از موتور استفاده کند ؟ نگاه کنید به هند وچین وماچین ؟
قراره لغو بشود دوباره گفته شده درخواست تجدید نظر داده اند که لغو شود همین و بس...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست