بازدید 4022

بررسی کاهش قدرت اوپک با افزایش تولید نفت آمریکا

کد خبر: ۹۱۵۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵ 04 August 2019

پیامدها و آثار کاهش قدرت اوپک با افزایش تولید نفت آمریکا از سوی کارشناسان و صاحب‌نظران در شماره جدید ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در سی و دومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" که در 6 فصل شامل؛ اقتصاد بازار، پرونده ویژه، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها منتشر شد، در بخش انرژی، بیژن زنگنه؛ وزیر نفت و کارشناسان ارشد این حوزه، از جمله؛ محمدعلی خطیبی و نرسی قربان به بررسی کاهش قدرت اوپک با افزایش تولید نفت آمریکا پرداخته‌اند. در این بخش نیز گزارشی از نصب سکوی 2450 تنی در آب‌های خروشان خلیج‌فارس و نیز گفت‌وگوهایی با علی‌محمد بساق‌زاده؛ مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی و محمدحسین دیده ور؛ عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران با عنوان " توسعه پایدار در گروی حمایت از سازندگان داخلی است" و همچنین دکتر فریدون برکشلی؛ کارشناس ارشد حوزه انرژی با عنوان " همکاری نفتی روسیه و عربستان، بر ضد یا نفع اوپک" به چاپ رسیده است.

در بخش اقتصاد بازار این شماره نیز مصاحبه‌ای با بابک باقری؛ معاون خدمات مالی شرکت تامین سرمایه تمدن با عنوان " عدم رسمیت رتبه‌بندی اعتباری شرکت‌ها؛ مانع بزرگ تامین مالی" و همچنین احمدرضا جبل عاملی؛ مدیرعامل آکادمی معامله‌گری بورس جبل عاملی منتشر شده که عمده چالش‌های بازار سرمایه را مورد بررسی قرار داده است. مطلبی از علی حیدری؛ کارشناس بازار سرمایه با موضوع " چشم‌انداز اقتصاد پاکستان تا سال 2050" از دیگر مطالب این بخش می‌باشد.

در پرونده ویژه سی و دومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز گفت‌وگوهایی با محمدعلی رضایی؛ مدیرعامل شرکت ایمان مهر با عنوان " قوانین مزاحم؛ مانع توسعه صادرات گیاهان دارویی" و خانم فرناز فروتن؛ مدیرعامل شرکت ماهان تجارت هور " با موضوع "رقابت ناسالم؛ دلیل عدم شکوفایی صنعت غذای ایران" به چاپ رسیده و در ادامه نیز مصاحبه‌هایی با مهندس جمشید مغازه‌ای؛ دبیر انجمن شیرین و شکلات، علیرضا مطلبی؛ قائم‌مقام گروه صنایع غذایی بهین پروتئین رباط و همچنین عزیز سجادیان؛ مدیرعامل شرکت تکچین بهاران انجام شده است. در پایان این بخش نیز گفت‌وگویی با بهروز فروتن؛ بنیانگذار صنایع غذایی بهروز با عنوان " سرمایه‌گذاری برای تولید مقدس است" منتشر شده است.

در بخش صنعت این شماره با دکتر ابراهیمبای سلامی؛ عضو شورای عالی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با عنوان " دولت اعتقادی به توسعه صنعت گردشگری ندارد"، بهمن مافی بالائی؛ مدیرعامل شرکت بالان سنگ با موضوع " تبدیل پودر سنگ به سنگ‌های ارزشمند ساختمانی" و نیز مهندس مهرداد پرنور؛ مدیر برندینگ و توسعه بازار شرکت باریج اسانس با عنوان "گیاهان دارویی؛ پیشران درمان در آینده است" گفت‌وگوهایی انجام شده است.

در بخش اقتصاد کلان سی و دومین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری " با توجه به سفر رضا رحمانی؛ وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران به عمان، گزارشی در این خصوص منتشر شده که در این مطلب به هدفگذاری 4 میلیارد دلاری مبادلات تجاری تهران- مسقط اشاره شده است. گفت‌وگو با محمد طاهری؛ رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا با عنوان " ایران؛ جذاب‌ترین مرکز سرمایه‌گذاری بیت کوین" و دکتر سید سجاد مروتی؛ مدیرعامل شرکت سلامت الکترونیک برکت از دیگر مطالبی است که در این بخش به چاپ رسیده است. " استفاده از ظرفیت‌های مردمی برای توسعه اقتصاد کشور" از جمله عناوینی است که در گفت‌وگو با تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله علی ساری؛ عضو کمیسیون اجتماعی، حسین امیری خامکانی؛ نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس، سیدهادی بهادری؛ عضو کمیسیون عمران و همچنین علی ابراهیمی؛ عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط‌زیست و سید احسن علوی؛ نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، منتشر و مورد نقد و بررسی قرار گرفته است. در این بخش نیز گزارشی از نشست شرکت مشاوره اقتصادی شهرداری باقرشهر با فعالان بخش خصوصی با حضور علیرضا ناصری پور؛ شهردار باقر شهر به چاپ رسیده است. " ایجاد بازار متشکل ارزی؛ خیالی یا واقعی؟" یادداشتی است که به تحریر مرتضی فغانی؛ عضو اتاق بازرگانی تهران در آمده است.

"معرفی ارزان‌ترین شهرهای دنیا برای زندگی"، قدرتمندترین شرکت‌های غذایی جهان" و " چرا دستمزد زنان کمتر از مردان است؟" از مطالب خواندنی این شماره از ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" است که شما مخاطبان را به مطالعه آن دعوت می‌کنیم. سی و یکمین شماره ماهنامه "دنیای سرمایه‌گذاری" به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در 96 صفحه با قیمت 15 هزار تومان از طریق اشتراک و نیز پایگاه خبری این نشریه www.dsg-m.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار