بازدید 9516
۴

تخلیه وزارت نفت در پی آتش سوزی طبقه ۱۵

هنوز از علت این حادثه اطلاعی در دست نیست و آن گونه که خبر می‌رسد، در این حادثه به کسی صدمه‌ای وارد نشده است. این در حالی است که به گزارش ایسنا، هنگام وقوع این اتفاق، وزیر نفت در وزارتخانه حضور نداشته است.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 04 August 2019
پس از مشاهده دود در طبقات چهاردهم و پانزدهم ساختمان اصلی وزارت نفت، کارکنان این وزارتخانه از ساختمان تخلیه شدند.

به گزارش «تابناک»، پس از آنکه در طبقات چهاردهم و پانزدهم وزارت نفت دود مشاهده شد، به دلیل احتمال آتش‌سوزی دستور تخلیه کارکنان از این ساختمان صادر شد و کارکنان می‌بایست تا برطرف شدن خطر در محوطه پیرامونی سازه منتظر باشند.

هنوز از علت این حادثه اطلاعی در دست نیست و آن گونه که خبر می‌رسد، در این حادثه به کسی صدمه‌ای وارد نشده است. این در حالی است که به گزارش ایسنا، هنگام وقوع این اتفاق، وزیر نفت در وزارتخانه حضور نداشته است.

بنای ساختمان شرکت ملی نفت، وزارت نفت کنونی در اواسط دهه ۱۳۳۰ خورشیدی در محل سابق باشگاه شرکت ملی نفت در خیابان طالقانی (تخت جمشید سابق) تقاطع خیابان حافظ آغاز شد. معمار و طراح این ساختمان که از بنا‌های مدرن آن روز پایتخت به شمار می‌آمد، عبدالعزیز فرمانفرماییان بود که بنا‌های مهمی از جمله مجموعه ورزشی آزادی، فرودگاه مهرآباد، مسجد دانشگاه تهران و ... از مهم‌ترین کار‌های وی بود.

برای ساخت این بنای ۱۵ طبقه که در روزگار خود از بلندترین ساختمان‌های تهران به شمار می‌آمد، مجموعا ۱۵ میلیون تومان هزینه شد و این بنا در سال ۱۳۴۳ مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
تکمیلی: علت آتش سوزی در ساختمان وزارت نفت

کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما گفت: ساعتی پیش دودی در طبقات بالایی ساختمان وزارت نفت منتشر شد که مسئولان ایمنی ساختمان همکاران را از ساختمان خارج کردند.

وی گفت: منشأ دود در کانال سیم‌های برق در طبقه منفی یک بود که بی درنگ با حضور مسئولان ایمنی از ادامه اتصال سیم‌ها و آتش گرفتن آن‌ها جلوگیری و تخلیه دود نیز از ساختمان انجام شد و همکاران هم در محل کار خود حضور پیدا کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
اوه چه قدیمیه ولی بنای خوبی است
خدا رو شکر که وزیر نفت در ساختمان نبوده
از زمین و آسمان برای ایران میباره !!!!!!!!
نکته جالبش انتهای خبر بود و مشخص میکنه که واحد پولمون رسما به فنا رفته، الان در خوشبینانه ترین حالت با 15 میلیون تومن یه سنگ توالت میدن با 7،8 تا بلوک با 2 تا هم نوار تفلون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر